کد خبر : 1450551 | 08 مرداد 1396 ساعت 11:56 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

قدردانی مشترک از کاپیتان تیم ملی در کرایتون کاتج

دژاگه تماشاگر ویژه شکست فولام مقابل ولفسبورگ

جدال دوستانه تیم های فولام و ولفسبورگ در لندن یک تماشاگر ویژه داشت، تماشاگری که برای طرفداران هر دو تیم چهره ای آشنا و محبوب بود.

به گزارش "ورزش سه"، اشکان دژاگه کاپیتان تیم ملی ایران که در سال های گذشته با برتن کردن پیراهن دو تیم ولفسبورگ و فولام با ارائه نمایش های دیدنی به محبوبیت خاصی نزد طرفداران این دو باشگاه دست پیدا کرده بود به عنوان مهمان ویژه مصاف تدارکاتی دو تیم در ورزشگاه کرایتون کاتج حاضر شد.

 

1232140


حضور اشکان که به عنوان سورپرایز مسئولان باشگاه فولام برای طرفداران باشگاه لندنی در نظر گرفته شده بود باعث شد تا هر دو باشگاه در اقدامی مشترک به قدردانی از زحمات چندین ساله این ستاره ایرانی برای موفقیت و افتخارآفرینی با پیراهن فولام و ولفسبورگ بپردازند و تصاویری از این بازیکن را روی خروجی سایت های خود قرار دهند.


دژاگه بعد از عدم تمدید قرارداد از سوی باشگاه ولفسبورگ این روزها در تلاش برای عقد قرارداد جدید است تا در سال منتهی به جام جهانی انتخاب خوبی داشته باشد که از فولام به عنوان یکی از گزینه های جدی این بازیکن نام برده شده بود. از همین رو حضور او در حاشیه بازی دوستانه با ولفسبورگ بر این شایعات دامن زد که باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی در انتظار کاپیتان تیم ملی و یکی از ستاره های کارلوس کی روش برای موفقیت در جام جهانی روسیه خواهد بود.

 

1232141

 

 

دیدگاه‌ها