کد خبر : 1450942 | 09 مرداد 1396 ساعت 17:22 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

نجفی: به پرونده بازیکن فیلیپینی بی‌توجه نیستیم

پاسخ وکیل تراکتور به ادعای رمزی برای کسر امتیاز

وکیل باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد خطر کسر امتیاز این باشگاه را تهدید نمی‌کند.

پاسخ وکیل تراکتور به ادعای رمزی برای کسر امتیاز

به گزارش "ورزش سه"، یان رمزی مدافع- هافبک فیلیپینی سابق تراکتورسازی امروز در مصاحبه با خبرنگار ما اعلام کرده بود که مسئولان این باشگاه به پرونده‌اش بی‌توجه هستند و ادامه این روند می‌تواند منجر به کسر امتیاز از تیم تبریزی شود. حالا مسئولان تراکتورسازی در مقام پاسخگویی برآمده‌اند.


آرش نجفی، وکیل باشگاه تراکتورسازی در این خصوص گفته است: «در خصوص آقای رمزی، حکم اتاق حل اختلاف فیفا صادر گردیده که باشگاه باید به آن تمکین می‌کرد، لیکن با توجه به بدهی سنگین ٢ میلیون دلاری که بلاتردید تنها حاصل بی درایتی مدیران قبلی بود ما ناچار شدیم پرونده‌ها را اولویت بندی کنیم و از این‌ رو پرونده‌های پرخطر را در اولویت دستور کار کمیته حقوقی باشگاه قرار دادیم تا به هر نحو ممکن در حل‌ و فصل اختلاف و تسویه با بازیکنان اقدام لازم را به عمل بیاوریم.»


وی افزود: «از حدود 10 پرونده‌ای که در دستور کار بود پرونده آقای رمزی را به دلیل اینکه هنوز به کمیته انضباطی فیفا ارسال نشده بود در اولویت ششم قرار دادیم. تاکنون پرونده‌های پرخطر از جمله لوپز، اولیویرا و ژائو ویلا را که بسیار خطرناک بودند با موفقیت خاتمه دادیم. آنچه موردنظر آقای رمزی است که در آستانه صدور می‌باشد حکم کمیته انضباطی فیفا علیه باشگاه است و این حکم هنوز صادر نشده اما بعد از صدور حکم کمیته انضباطی یک ماه به باشگاه مهلت داده می‌شود که با بازیکن تسویه حساب کند و غیر از آن نیز می‌توان از این حکم به دادگاه CAS  اعتراض کرد.»


نجفی درباره بی‌توجهی به پرونده رمزی عنوان کرد: «بنده شخصاً با وکیل آقای رمزی در تماس هستم. آنان از باشگاه دلخورند که چرا آنها را در اولویت نذاشتیم ولی واقعیت این است با توجه به میزان سنگین بدهی چاره‌ای غیر از این نبود اما مساله کسر امتیاز و یا بی توجهی باشگاه به موضوع رمزی به‌هیچ‌وجه صحت ندارد.»

دیدگاه‌ها