کد خبر : 1451080 | 10 مرداد 1396 ساعت 12:48 | 44.5K بازدید | 2 دیدگاه

حالا نوبت درخشش جباری در استقلال است

با پشت سر گذاشتن تمام حرف و حدیث ها پیرامون بازگشت به فهرست استقلال حالا همه طرفداران در انتظار دیدن نمایش های خوب او در جمع آبی های پایتخت هستند.

حالا نوبت درخشش جباری در استقلال است

به گزارش "ورزش سه"، بازگشت بعد از چهار سال به استقلال توام بود با شایعات فراوانی پیرامون  مصدومیت و رد شدن در تست های پزشکی ایفمارک تا جایی که برخی محافل از عدم اضافه شدن نام مجتبی جباری به فهرست بازیکنان تیم در لیگ هفدهم خبر می دادند. اخباری که نه تنها تایید نشد بلکه حالا با مشخص شدن دومین بازیکن مازاد از جانب منصوریان راه برای ورود نام جباری به فهرست هموار شد تا شماره هشت جنجالی آبی ها آماده حضور در مستطیل سبز شود.


مجتبی جباری که با توجه به شرایط فیزیکی و جسمانی این روزها با وسواس خاصی از جانب کادر فنی به خصوص مربی بدنساز ایرلندی مشغول آماده سازی خود است، به احتمال فراوان از هفته سوم لیگ برتر به فهرست 18 نفره استقلال اضافه خواهد شد تا در جدال حساس با تراکتورسازی بعد از مدت ها با پیراهن آبی در میادین ظاهر شود.


بازگشتی رویایی که می تواند برای جباری بسیار سرنوشت ساز باشد چون این روزها همه طرفداران استقلال انتظار دارند همان ستاره ای را در ترکیب تیم محبوب شان ببینند که در سال های قبل با بازیسازی در میانه میدان به عنوان پلی میکر بی جانشین نشان داده بود. انتظارات از شماره 8 استقلال فوق العاده بالاست، واقعیتی که به نظر می رسد هم منصوریان و مربیان به آن اشراف دارند هم خود این بازیکن از همین رو زیاد هم دور از انتظار نبود که در خصوص زمان بازی دادن به جباری با وسواس عمل شود.


با نگاهی به موفقیت های اخیر استقلال در تاریخ لیگ برتر حضور یک مجتبی جباری آماده و سرحال با آن پاس های طلایی و بازیخوانی هوشمندانه از نان شب هم واجب تر به نظر می رسید، از همین رو حالا همه طرفداران استقلال و اهالی فوتبال خود را برای دیدن یک جباری سرحال و با انگیزه در آخرین سال های بازیگری با پیراهن استقلال آماده کرده اند، انتظاری که به زودی به سر خواهد رسید.

دیدگاه‌ها