کد خبر : 1451376 | 11 مرداد 1396 ساعت 17:09 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

اثر پروانه ای انتقال نیمار؛

استارت مجدد فصل نقل و انتقالات فوتبال اروپا

حضور نیمار در پایتخت فرانسه می تواند آغازی برای تعداد زیادی از جا به جایی های فوتبال در هفته های آتی باشد.

استارت مجدد فصل نقل و انتقالات فوتبال اروپا

به گزارش "ورزش سه"، انتقال نیمار با رقم شگفت انگیز فسخ قرارداد این بازیکن برزیلی، در یک قدمی انجام است و به نظر می رسد ستاره تیم ملی برزیل رکوردی دست نیافتنی در بازار نقل و انتقالات را به نام خود ثبت خواهد کرد.


انتقال نیمار به پاری سن ژرمن اولین گام از نقل و انتقالات مهم فوتبال اروپا در آخرین ماه از نقل و انتقالات تابستانی است. انتقالی که به نظر می رسد شروعی برای نقل و انتقالات بزرگ باشد و اثر پروانه ای این جا به جایی بزرگ 28 روز باقی مانده از فصل نقل و انتقالات را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.


بارسلونا احتمالا در واکنش به این خرید خیلی زود در بازار دست به خریدی بزرگ خواهد زد و کوتینیو را از لیورپول جذب خواهد کرد تا به جدایی ستاره برزیلی خود واکنش نشان دهد. امباپه مهاجم جوان موناکو یکی دیگر از اهداف جذاب نقل و انتقالات است که به زودی از موناکو جدا می شود و احتمالا راهی لالیگا خواهد شد تا پیراهن رئال مادرید را بر تن کند. اضافه شدن این دو بازیکن به لالیگا برای این لیگ از اهمیت زیادی برخودار است. خاویر تباس رئیس لالیگا در روزهای گذشته علیه خروج نیمار از این لیگ موضع گیری های زیادی انجام داده بود و جبهه ای برای عدم خروج نیمار از این لیگ تشکیل داد تا مشخص شود لالیگا برای حفظ ستاره های خود و درآمدزایی از حضور آنها برنامه ریزی کرده است.


در این نقل و انتقالات اما تیم های لیگ جزیره که تا به امروز خرید های زیادی انجام دادند نیز بیکار نخواهند نشست. گرت بیل ستاره رئال مادرید با حضور امباپه در این تیم از لالیگا جدا خواهد شد تا به لیگ جزیره نقل مکان کند. منچستر و مورینیو علاقه زیادی به جذب این بازیکن دارند و از شیاطین سرخ به عنوان مقصد آینده این بازیکن یاد می شود. بازگشت بیل به جزیره و جدایی یک ستاره دیگر از لالیگا می تواند برای مسئولان اتحادیه فوتبال این کشور بعد از جذب موراتا، دستاورد بزرگی باشد.


البته هنوز نام های زیادی در بازار حضور دارند که می توانند تنور بازار نقل و انتقالات را داغ نگه دارند. بارسلونا برای پر کردن جای خالی نیمار به دنبال دمبله، دیبالا و یا دی ماریا است و در صورت توافق با هر یک از این بازیکنان شاهد یک جا به جایی بزرگ دیگر در فوتبال اروپا خواهیم بود. همچنین بازیکنانی مانند سانچس و دیگو کاستا که فصل گذشته در لیگ برتر انگلیس حضور داشتند هنوز برای فصل جدید خود تصمیم نگرفته اند تا به این ترتیب یک ماه پرحاشیه در انتظار فوتبال اروپا باشد.

 

دیدگاه‌ها