کد خبر : 1451425 | 11 مرداد 1396 ساعت 20:00 | 133.9K بازدید | 0 دیدگاه

سرخابی های گلزن در دربی امیدها

روز خوش فلینی پس از انتقال جنجالی به پرسپولیس

دربی امیدهای پایتخت در نهایت با تساوی دو بر دو به پایان رسید تا هر کدام از تیم ها با یک امتیاز به کار خود پایان دهند، گل دوم پرسپولیسی ها توسط بازیکن تازه پیوسته به این تیم محمد امین اسدی به ثمر رسید.

به گزارش "ورزش سه"، از بازی های هفته پنجم لیگ امیدها تیم های استقلال و پرسپولیس به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت با تساوی دو بر دو به کار خود پایان دادند.

در این دیدار ابتدا استقلالی ها توانستند به گل برسند اما تیم پرسپولیس توانست بازی را به تساوی بکشاند و پس از آن، سرخ پوشان در حالیکه با اخراج یکی از بازیکنان خود 10 نفره به بازی ادامه می دادند توانستند گل برتری را به ثمر برسانند، گلی که در نهایت از آن محافظت نشد تا بازی به تساوی کشیده شود و در نهایت شاگردان محمد نوازی و منوچهر عبدالله نژاد با تساوی به کار خود پایان دهند.

نکته جالب در رابطه با گلزنان این دیدار اینکه دومین گل پرسپولیسی ها توسط محمدامین اسدی به ثمر رسید، بازیکنی که با ظاهر جالب خود بی شباهت به مروان فلینی نیست. مهاجم جوان پیکانی ها که در روزهای اخیر جنجال بسیاری بر سر صدور رضایت نامه وی توسط این باشگاه و پیوستنش به پرسپولیس به وجود آمد.

 

 

 

 

 

عکس ها: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها