کد خبر : 1451725 | 12 مرداد 1396 ساعت 23:23 | 38.5K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم مشکلات مان تا بازی با پرسپولیس حل شود

درخشان: همه نیمکت نشینانم دفاع وسط بودند!

سرمربی تیم نفت تهران اعلام کرد بازیکنانش در اهواز جانانه کار کردند و به نتیجه خوبی رسیدند.

درخشان: همه نیمکت نشینانم دفاع وسط بودند!

به گزارش "ورزش‌سه"، حمید درخشان بعد از تساوی نفت تهران مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری حاضر شد و صحبت هایی انجام داد که در ادامه می آید:

 


بازیکنانم با تمام وجود بازی کردند
روز سختی را پشت سر گذاشتیم، فولاد تیم خیلی خوبی است و واقعا بازی در این هوا خیلی سخت است. با توجه به شرایط آب و هوایی که در اهواز وجود داشت این بازی به مراتب سخت‌تر از بازی ما مقابل سپیدرود بود اما خوشبختانه بازیکنان ما با تمام مشکلاتی که در تیم وجود دارد امروز با تمام وجودشان بازی کردند و دویدند و نتیجه تلاش آنها این بود که ما دست خالی به تهران بر نمی‌گردیم و واقعاً کسب یک امتیاز از این بازی ارزش بسیار بالایی دارد.

 


سازمان لیگ مشکلاتمان را درک کرده
جا دارد از سازمان لیگ تشکر کنم که مشکلات ما درک کرده و کمک می‌کند تا روز‌به‌روز یکسری مشکلات ما حل شود و بتوانیم با تیمی کامل‌تر به میدان برویم. تیم ما مشکلات خاص خودش را دارد و انشاءالله بتوانیم هفته‌به‌هفته با مشکلات کمتری بازی‌های خودمان را پشت سر بگذاریم.

 


با کمبود مهره مواجه بودیم
تعدادی از بازیکنانمان را ثبت قرارداد کرده‌ایم اما هنوز نمی‌توانیم از آنها استفاده کنیم چرا که مدارکشان مشکل دارد که باید حل شود. امروز هم طبق معمول با کمبود مهره مواجه بودیم و فقط 2 دفاع وسط و یک هافبک روی نیمکت داشتیم که مجبور شدیم یکی از تعویض‌هایمان را به دفاع وسط اختصاص دهیم.

 


همه نیمکت نشینانم دفاع وسط بودند!
شرایط خیلی سخت است اما امیدواریم که در آینده نزدیک مشکلاتمان حل شود و بتوانیم از بازیکنان بیشتری استفاده کنیم. چه بسا که امروز همه نیمکت‌نشینان من دفاع وسط بودند باز هم از آنها در پست‌های مختلف استفاده می‌کردم!

 


امیدوارم تا بازی با پرسپولیس بازیکنان بیشتری داشته باشم
جوانانی داریم که در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت ضمن اینکه بازیکنان با تجربه ما در خط دفاع خیلی خوب تجارب خود را در اختیار بقیه و مخصوصاً جوانان قرار می‌دهند. مسلما اگر مشکلات ما حل شود با آرامش بیشتری بازی‌ های آینده خود را پشت سر خواهیم گذاشت و من امیدوارم برای بازی هفته آینده مقابل پرسپولیس بازیکنان بیشتری در اختیار داشته باشیم.

دیدگاه‌ها