کد خبر : 1452638 | 17 مرداد 1396 ساعت 11:01 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

 مظاهری: کار از دست ناطق خارج شده بود

انتقاد تند کاپیتان سابق بوکس از فدراسیون

کاپیتان و مربی سابق تیم ملی بوکس از اوضاع نه چندان جالب این رشته انتقاد می کند.

انتقاد تند کاپیتان سابق بوکس از فدراسیون 

به گزارش "ورزش سه"، بیش از یک هفته است که احمد ناطق نوری به ۲۸ سال حضور خود در راس فدراسیون بوکس خاتمه داده و وزارت ورزش افشین داوری را به عنوان سرپرست این فدراسیون معرفی کرده است. 


با این حال مربی کوبایی همچنان به کار خود در تیم ملی ادامه می دهد اما کاپیتان سابق تیم ملی که خیمنز را در امر مربیگری همراهی می کرد، دیگر حاضر به ادامه کارش نیست. علی مظاهری،‌ کاپیتان سابق تیم ملی که مدتی بود به عنوان مربی در اردوها حاضر می شد، در مورد کنار رفتنش و همچنین شرایط فعلی بوکس با خبرنگار "ورزش سه" به گفت و گو پرداخت.


شرایط برای ماندنم مساعد نبود


مدتی است که در کنار تیم ملی نیستم چون شرایط برای ماندنم مساعد نبود. البته ماجرای کناره گیری من ربطی به رفتن یا ماندن ناطق نوری نداشت. من برخی مشکلات با کادرفنی داشتم و به همین دلیل تصمیم گرفتم با شرایط موجود کنار تیم نباشم چون شأن من اصلا حفظ نمی شد.

 


چه کسی اسم مرا از لیست خارج کرد؟
من از زمانی که خیمنز، سرمربی کوبایی به تیم ملی ایران آمد، در کنار او بودم اما در یک اردو به دلایل شخصی و بعد از هماهنگی با او در تمرینات حاضر نشدم. قرار شد از اردوی کرمانشاه بار دیگر در کنار کادرفنی حاضر شوم و به من گفتند که خیمنز شما را خواسته اما وقتی اسامی مربیان از سوی فدراسیون اعلام شد، دیدم نام من در لیست نیست. مشخص نیست چه کسی اسم مرا از لیست بیرون آورده اما دیگر نمی توانستم به فدراسیون اعتماد کنم.

 


کوچک بودن خودشان را نشان دادند
با داوری، سرپرست جدید فدراسیون صحبت کردم و می دانم که او ایده های نویی برای اداره بوکس دارد. با این حال نمی دانم چه کسی در مورد خارج شدن نام من از لیست مربیان پاسخگو است. حسینی نایب رییس فدراسیون و مدیر تیم های ملی باید جواب مرا بدهند اما با این کارها کوچک بودن خودشان را نشان دادند. به من می گویند بیا و در اردوی تیم ملی باش اما بدون هیچ قراردادی یا نامه ای که نمی شود. همیشه دلم برای بوکس سوخته و به اردوها رفته ام و پولی هم نگرفتم اما دیگر این بار حاضر نیستم چنین کاری کنم. 

 


کار از دست ناطق خارج شده بود
۱۷ ساله بودم که ناطق نوری را دیدم و توسط او به بوکس وارد شدم. او به عنوان یک مدیر کارنامه خوبی داشت و در فدراسیون جهانی نیز سمت داشت اما در این ۲ سال آخر فدراسیون در اختیار برخی فدراسیون نشین ها قرار گرفته بود و کار از دست ناطق نوری خارج شده بود. پتانسیل بوکس خیلی خوب است اما نمی دانم چرا بهترین های ایران را در اردوهای تیم ملی نمی بینم. مشخص نیست روش دعوت کردن از نفرات برتر چگونه تعریف شده است. 

 


انتقادات به خیمنز را قبول ندارم
از نظر من مربی کوبایی تیم ملی یکی از مربیان خوب دنیاست و من که کنار او کار کردم، می دانم که خیلی خوب تمرین می دهد. اینکه سه ستاره نیست فقط به خاطر نرفتن به برخی کلاس ها است. هر کسی پول داشته باشد و به کلاس برود،‌ سه ستاره می شود. بستگی دارد ما چطور از این مربی کار بکشیم و بگوییم چه کسانی را دعوت کند. متاسفانه ۱۵ نفر بوکسور و ۶۰ نفر کادرفنی داریم!

دیدگاه‌ها