کد خبر : 1452807 | 18 مرداد 1396 ساعت 01:53 | 31.5K بازدید | 0 دیدگاه

راموس: از جام گرفتن خسته نمی شویم

سرخیو راموس امشب یک جام دیگر را به عنوان کاپیتان رئال بالای سر برد تا ویترین افتخاراتش را باشکوه تر کند.

راموس: از جام گرفتن خسته نمی شویم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب با برتری 2-1 بر من یونایتد برای چهارمین بار در تاریخش فاتح سوپرکاپ اروپا شد.

کاسیمیرو و ایسکو زنندگان گل رئال بودند و برای شیاطین سرخ هم لوکاکو گلزنی کرد.

 

 

1234007

 

 

سرخیو راموس در پایان بازی گفت:« از هر جهت برتر از یونایتد بودیم و به حق قهرمان شدیم. این بهترین روش برای شروع یک فصل است و جام مهمی کسب کردیم. حریف مقابل بسیار قدرتمند بود و همه تلاشش را کرد تا مانع قهرمانی ما شود ولی در نهایت با فوتبالی برتر و از خودگذشتگی، توانستیم به هدف مان برسیم.»

 

راموس ادامه داد:« در نیمه دوم و پس از دریافت دو گل، یونایتد برای کاهش فاصله فشار آورد. تعویض های یونایتد هم بازیکنانی با قدرت بدنی بالا بودند ولی در لحظات حساس بازی خونسردی و تمرکزمان را حفظ کردیم. به غیر از دقایق پایانی، در دیگر دقایق برتر از یونایتد بودیم که البته طبیعی بود برای زدن گل مساوی روی دروازه ما فشار وارد کند.»

 

زیدان:« هر کدام در تیم یک نقش مهم بر عهده داریم. زیدان به عنوان مربی در حفظ اتحاد و انگیزه بازیکنان نقش بسیار مهمی ایفا می کند. او رونالدو را در یک ربع پایانی وارد زمین کرد چون همیشه تفاوت ها را رقم می زند و بازیکن بسیار مهمی برای تیم است. ورود او کاملا به نفع تیم بود.»

 

یک جام دیگر:« به ویترین افتخاراتم یک جام دیگر اضافه شد ولی هرگز از جام گرفتن خسته نمی شویم و حالا برای بردن سوپرکاپ اسپانیا انگیزه ای دوچندان داریم.»

 

دیدگاه‌ها