کد خبر : 1455113 | 28 مرداد 1396 ساعت 09:24 | 24.5K بازدید | 0 دیدگاه

روزنامه الریاضیه سعودی مدعی شد

جاسوسان فنی الاهلی برای آنالیز کامل پرسپولیس

رسانه های عربستان با نزدیک شدن به زمان دیدار رفت دو تیم الاهلی و پرسپولیس در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از انتخاب جاسوسان فنی برای کمک به مربی اوکراینی خبر دادند.

جاسوسان فنی الاهلی برای آنالیز کامل پرسپولیس

به گزارش"ورزش سه"، کاروان الاهلی حریف پرسپولیس در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا فردا (یکشنبه) با پرواز اختصاصی راهی مسقط، پایتخت عمان می‌شود تا برای  دیدار رفت دو تیم که 31 مرداد برگزار می شود در ورزشگاه سلطان قابوس آماده شود.


روزنامه الریاضیه نوشت:«  باشگاه الاهلی کمیته ویژه‌ تخصصی و فنی را ایجاد کرد که وظیفه تحت‌نظر قرار گرفتن تیم پرسپولیس و روند آماده‌سازی آنها را باید برای ربروف، سرمربی اوکراینی گزارش کنند. تیم پرسپولیس هم‌اکنون با 10 امتیاز از 4 بازی صدرنشین لیگ برتر فوتبال ایران است و چند روز قبل در آخرین بازی خود برابر سیاه‌جامگان مشهد به تساوی یک بر یک دست یافت».


الریاضیه سپس با اشاره به حضور بازیکنان ارزنده در ترکیب تیم پرسپولیس و نقل و انتقلات تابستانی این تیم آورد:« بازیکنان بین‌المللی زیادی در تیم پرسپولیس از جمله بشار رسن، بازیکن عراقی حضور دارند. بشار رسن، یکی از توانمندترین بازیکنان خط میانی است.باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقلات تابستانی بازیکنان توانمند زیادی از جمله شجاع خلیل‌زاده (سپاهان اصفهان)، سیامک نعمتی (پیکان) که 12 پاس گل در فصل گذشته لیگ برتر ایران داد را به خدمت گرفت. پرسپولیس همچین علاوه بر  این بازیکنان، گادوین منشا، مهاجم نیجریه‌ای را از تیم پیکان  که رتبه سوم برترین گلزنان فصل گذشته لیگ برتر ایران را کسب کرد به استخدام خود درآورد».


الریاضیه تنها رسانه عربستانی نبود که امروز گزارش های ویژه ای از رویارویی دو تیم الاهلی و پرسپولیس منتشر کرد بلکه سایت رسانه های این کشور از جمله عکاظ ، البیان، sport ka24 و ... نیز در تحلیل ها و اخبار متفاوت به حواشی این مصاف تعیین کننده برای دو تیم پرداختند.

دیدگاه‌ها