کد خبر : 1455535 | 29 مرداد 1396 ساعت 21:28 | 25K بازدید | 0 دیدگاه

پارس جنوبی جم اتفاقی نتیجه نگرفته است

مطهری: از این پس من و نانگ باهم گل می‌زنیم

مهاجم جدید پارس جنوبی اعلام کرد به خاطر شرایط خوب این تیم راهی جم شده و ابراز امیدواری کرد عملکرد خوبی داشته باشد.

مطهری: از این پس من و نانگ باهم گل می‌زنیم

به گزارش "ورزش سه"،ارسلان مطهری درباره پیوستنش به پارس جنوبی اظهار داشت: من چند پیشنهاد داشتم و همه آنها را بررسی کردم و بعد از مذاکره با تیم فوتبال پارس جنوبی جم به این نتیجه رسیدم که از شرایط خوبی برخوردار هستند. هم از نظر بازیکن هم و اینکه با انگیزه هستند. از جهتی دیگر این تیم مربی خوبی مانند مهدی تارتار را دارد که با هم صحبت کردیم و در موارد فنی با هم به توافق رسیدیم. امیدوارم بتوانم در پارس جنوبی جم سال خوبی را پشت سر بگذارم.


وی ادامه داد: من سه ماه صبر کردم و پیشنهادهای زیادی را بررسی کردم، البته یک پیشنهاد خوب داشتم که ویزا برای من صادر نشد و تصمیم گرفتم بمانم از بین این چند پیشنهاد پارس جنوبی جم را انتخاب کنم و فکر می کنم این باشگاه یکی از باشگاه های منظم ایران باشد.


مطهری در مورد شهر جم و مردمانش اینگونه پاسخ داد:


شنیده ام مردمانی خونگرم و فوتبالدوستی دارد و امیدوارم که هر بازی به تیم کمک کنند تا هم من و همه تیم پارس جنوبی جم به جایگاه خوبی برسیم.


مهاجم‌ پارس جنوبی درباره رقابتش با سایر مهاجمان پارس جنوبی عنوان کرد: من در این مدت تمرین داشتم و برای خودم هدف داشتم و اینکه نانگ خوب گل میزند می تواند دلیلش بازیکنان هم تیمی او باشد و من هم تمام تلاشم را می کنم تا نتیجه بگیریم و به گل زدن هم فکر می کنم البته موفقیت تیم مهمتر از گل زدن من است.


وی افزود: جایگاه پارس جنوبی جم در انتخاب من تاثیر فراوانی داشت و این تیم تاکنون اتفاقی نتیجه نگرفته و شک نکنید تاثیر تلاشهای کادرفنی، بازیکنان و مدیریت باشگاه بوده است.

دیدگاه‌ها