کد خبر : 1458226 | 10 شهریور 1396 ساعت 13:57 | 32.3K بازدید | 0 دیدگاه

حسرت کره جنوبی از سوختن 2فرصت سرنوشت ساز

تیم کره در نیمه اول برابر ایران دو فرصت خوب برای باز کردن دروازه ایران را از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، کره جنوبی برابر ایران با وجود 40 دقیقه برتری نفری، فرصت های جدی گلزنی خلق نکرد و معدود موقعیت های این تیم نیز به نیمه اول باز می گردد که تیم ایران با یازده بازیکن نیم نگاهی به دروازه حریف قرمزپوش خود داشت.


اولین فرصت جدی بازیکنان کره جنوبی روی ضربه ایستگاهی به دست آمد که محمد انصاری پشت محوطه جریمه در اختیار بازیکنان کره قرار داد. موقعیتی که ستاره تاتنهامی کره جنوبی پشت آن ایستاد اما ضربه این بازیکن بعد از کش و قوس های زیاد با برخورد به پای میلاد محمدی راهی کرنر شد.


دومین موقعیت بازیکنان کره اما جدی تر از فرصت اول بود. بازی مستقیم قرمز پوشان کره با پاس مین جائه با ضربه سر همراه شد تا توپ در یک موقعیت خطرناک به هئونگ سو مهاجم کره در دهانه دروازه ایران برسد اما ضربه سر این بازیکن با فاصله اندکی به بیرون رفت تا بهترین بخت بازیکنان کره تبدیل به گل نشود.


بازیکنان کره در نیمه دوم فرصت های بهتری برای گلزنی نداشتند تا این دو موقعیت در نیمه اول بهترین بخت های بازیکنان کره برابر ایران باشد. اگر فقط یکی از این توپ ها تبدیل به گل شده بود، تیم ملی کره جنوبی پیش از پایان مسابقات دور مقدماتی صعود خود به جام جهانی را قطعی می کرد اما این فرصت سوزی ها حالا می توانند هزینه سنگینی برای تیم ملی کره جنوبی در صورت عدم صعود به جام جهانی و شکست برابر ازبکستان ایجاد کند.

 

1238777

 

1238775

 

1238775


عکس: امیرحسین خیرخواه - سئول

دیدگاه‌ها