کد خبر : 1458377 | 11 شهریور 1396 ساعت 10:20 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

همه در انتظار رای شورای تامین درباره دربی مازندران

بیانیه نساجی برای حضور هواداران خونه به خونه

باشگاه نساجی با انتشار بیانیه ای در فاصله چند ساعت مانده به دربی مازندران در لیگ یک ، اعلام کرد که آماده حضور هواداران تیم میهمان در این مسابقه است.

بیانیه نساجی برای حضور هواداران خونه به خونه

به گزارش "ورزش سه"، از چند روز قبل ماجرای حضور تماشاگران خونه به خونه بابل درورزشگاه وطنی ساری و برای دیدار حساس برابر نساجی تبدیل به چالش بزرگ برگزاری این هفته مسابقات لیگ آزادگان شد.


ابتدا شورای تامین و هیات فوتبال مازندران با انتشار اطلاعیه ای اعلام کردند که طرفداران خونه به خونه به ورزشگاه نیایند؛ اما این موضوع با واکنش هایی همراه بود به طوری که روزگذشته فتاحی رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد در صورتی که شرایط برای حضور هواداران خونه به خونه مهیا نشود این بازی برگزار نخواهد شد. 


با این وجود و در حالی که همه در انتظار اعلام نهایی شورای تامین استان برای برگزاری این بازی هستند باشگاه نساجی نیز بیانیه ای منتشر کرد که بر اساس آن می توان آن را اعلام آمادگی این باشگاه برای حضور هواداران خونه به خونه در مسابقه امروز در نظر گرفت.


در این بیانیه از هواداران تیم نساجی خواسته شده که شرایطی را به وجود بیاورند که بازی با حضور هواداران تیم میهمان و در شرایطی جوانمردانه و مثبت برگزار شود. 


اما نکته قابل توجه این است که تا اعلام نهایی شورای تامین و هیات فوتبال استان مازندران هنوز مشخص نیست که آیا شرایط برای حضور هواداران تیم خونه به خونه در ورزشگاه وطنی مهیا است یا خیر؟


تا این لحظه شرایط این بازی همان چیزی است که شورای تامین اعلام کرده و بازی بدون حضور هواداران تیم میهمان( خونه به خونه بابل) برگزار خواهد شد و این درشرایطی است که سازمان لیگ با این موضوع مخالفت کرده و همانطور که گفته شد اعلام کرده در صورتی که شرایط برای حضور هواداران خونه به خونه بابل مهیا نشود طبق قانون این بازی را لغو خواهند کرد. موافقت مسئولان نساجی با حضور هواداران تیم میهمان نیز می تواند در کنار نظر سازمان لیگ در آخرین ساعت مانده به بازی دوتیم موجب تغییر در نظر شورای تامین استان مازندران هم بشود.

دیدگاه‌ها