کد خبر : 1458499 | 11 شهریور 1396 ساعت 19:00 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

با برتری در دربی مازندران

نساجی قائمشهر با پاشازاده در جمع مدعیان

نماینده قائمشهری ها در لیگ دسته اول در دیدار امروز خود توانست سه امتیاز حساس را به دست بیاورد؛ سه امتیازی که آنها را در جمع مدعیان قرار داد.

نساجی قائمشهر با پاشازاده در جمع مدعیان

به گزارش "ورزش سه"، مهدی پاشازاده که فصل قبل نیز به همراه دو تیم توانسته بود بیشترین امتیازات را بین مربیان حاضر به دست بیاورد، از ابتدای بازی های این فصل توانسته امتیازات مناسبی برای قائمشهری ها جمع کند. پاشازاده که از ابتدای لیگ فعلی روی نیمکت نساجی نشست، در چهار بازی انجام شده موفق شد به سه پیروزی دست پیدا کند و با 9 امتیازی که به دست آورد یکی از تیم های مدعی در صدر جدول رده بندی نام بگیرد.

علاوه بر نیاز قائمشهری ها به سه امتیاز این بازی، پیروزی برابر خونه به خونه از جهات دیگری برای پاشازاده و نساجی مهم بود و آن هم کری و رقابتی است که بین این دو تیم حکمفرماست؛ رقابتی که در فصل قبل به جنجال کشیده شد و اتفاقات ناگواری را رقم زد.

 

1238977

 

پاشازاده که پیش از این به همراه تیم هایی مانند آلومینیوم اراک و راه آهن تهران عملکرد خوبی از خود به جا گذاشته بود و به عنوان یکی از استعدادهای مربیگری در فوتبال ایران خود را معرفی کرده بود، در دیدار مهم امروز تیمش توانست عیار مربیگری خود را به نمایش بگذارد؛ دیداری که با حملات تیم میزبان آغاز شد و پس از گلزنی با ادامه بازی، قائمشهری ها موفق به کسب سه امتیاز شدند.

دیدگاه‌ها