کد خبر : 1458442 | 11 شهریور 1396 ساعت 14:00 | 49.3K بازدید | 0 دیدگاه

مقصر باشم غرامتش را به جان می خرم 

شکاری: از پارک سرکوچه به روبین کازان رفتم!

رضا شکاری بازیکن جوان و آینده‌دار فوتبال ایران پس از دوری 9 ماهه از فوتبال در نهایت با روبین‌کازان روسیه قراردادش را به امضا رساند.

شکاری: از پارک سرکوچه به روبین کازان رفتم!

به گزارش "ورزش سه"، شکاری در خصوص رویدادهای این چند ماهه و دوری‌اش از فوتبال، فسخ قرارداد یکطرفه با ذوب‌آهن، امضای قرارداد با روبین کازان و مسائل مختلف دیگر به سوالات ما پاسخ می‌دهد.
گفت‌وگوی رضا شکاری با ورزش سه را در زیر بخوانید: 


فسخ یکطرفه با ذوب‌آهن و بازیکن آزاد شدن
9 ماه گذشت و تیمی برای بازی نداشتم، همانطور که پیش از این گفتم به صورت انفرادی (در پارک سر کوچه‌مان) تمرین می‌کردم تا شرایط بدنی خودم را حفظ کنم. با روستوف توافق کرده بودم و حتی تا مرز قرارداد بستن با آنها پیش رفته بودیم اما آقای آذری اجازه جداشدنم را صادر نکردند و من با توافقات دوطرفه و رضایت از ذوب‌آهن جدا نشدم. به ناچار قراردادم را به صورت یکطرفه فسخ کردم و من از زمان  فسخ قراردادم بازیکن آزاد شدم و متوجه نمی‌شوم چرا ایشان اصرار دارند من بازیکن ذوب‌آهن هستم. 


بازیکن آزاد دیگر به باشگاه قبلی‌اش تعلق ندارد
من اصلا متوجه نمی‌شوم بازیکنی که قراردادش را فسخ می‌کند چه درست یا به غلط، دیگر به باشگاه قبلی‌اش تعلق ندارد و این صحبت‌ها دیگر برای چه است؛ او فسخ کرده و  بازیکن آزاد است. من با همین برگه فسخ قرارداد با باشگاه روبین‌کازان  یا هر باشگاه دیگری چه در داخل و چه خارج می توانستم قرارداد ببندم که با روبین کازان امضاء کردم. 


پدرم و من برای آینده‌ام تصمیم‌گیرنده هستیم
اکنون اگر آقای آذری شکایتی دارند میتوانند به فیفا مراجعه و تمامی حق و حقوق خود را از آنجا دریافت کنند. انسان آزاد است تا برای آینده کاریش تصمیم بگیرد و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. ایشان که نمی‌توانند به جای من و پدرم تصمیم بگیرند.


تاکید آقای آذری روی رضایت‌نامه‌ام نبود روی انتخاب مدیربرنامه بود!
من شاهد دارم چندین‌بار با آقای آذری جلسه گذاشتیم تا به‌صورت توافقی این موضوع انجام شود ولی هر بار در جلسه می‌گفتند اجازه نمی‌دهند بروم و باید با ایجنتی که می‌گویند به هر جا که پیشنهاد خارجی آورد بروم، بعد رضایتنامه و اجازه خروجم از تیم صادر خواهد شد. من باید منتظر می‌ماندم تا زمانی که آن آقا برای من پیشنهاد می‌آوردند بعد اجازه خروجم از ذوب‌آهن صادر شود که خب من تا چه زمانی باید صبر می‌کردم؟! 


اجازه دهید کار روال قانونی‌اش را طی کند
امیدوارم آقای آذری که همیشه از مدیران خوشنام فوتبال بودند بیش از این فرافکنی نکنند و اجازه دهند کار روال قانونی‌اش را طی کند و فیفا خود تصمیم بگیرد. اگر من مقصر باشم محرومیت ورزشی و غرامت مالی در انتظارم هست که اشکالی ندارد آن را به جان می‌خرم. در آخر دوست دارم کارشناسان محترم حقوقی فدراسیون و افکار قضایی فیفا در این مورد قضاوت کنند و آنها نظر بدهند. 


تشکر از ذوب‌آهن 
روزهای خوبی در ذوب‌آهن داشتم و از این بابت از مجموعه ذوب‌آهن تشکر می‌کنم. امیدوارم آنها امسال در لیگ‌برتر موفق باشند و رتبه خوبی کسب کنند و به مانند سال‌های گذشته جز مدعیان قهرمانی و بالانشین جدول باشند.

دیدگاه‌ها