کد خبر : 1459672 | 17 شهریور 1396 ساعت 11:50 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

یحیی و برد در نیمه مربیان؛ این بار از روی سکو

تراکتورسازی یک بار دیگر در نیمه دوم موفق شد حریفش را شکست دهد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتورسازی بعد از اینکه در 3 هفته ابتدایی لیگ برتر با بدشانسی نتوانست نتایج خوبی کسب کند، در بازی با نفت و سایپا در لیگ برتر پیروز شد و روز گذشته اولین بازی جام حذفی مقابل پدیده را نیز با برد پشت سر گذاشت.


نکته قابل توجه در بازی های تراکتورسازی، عملکرد خوب این تیم در نیمه های دوم است. تراکتورسازی در هر 3 مسابقه مقابل نفت، سایپا و پدیده در نیمه های دوم گل برتری را به ثمر رسانده است. مقابل نفت اگرچه تراکتور گل تساوی را دریافت کرد اما در واپسین دقایق به گل برتری رسید. دو گل پیروزی بخش مقابل سایپا نیز در نیمه دوم به ثمر رسید. همچنین روز گذشته مقابل پدیده در حالی که در نیمه دوم یک گل وارد دروازه تراکتور شد، در دقایق پایانی دو گل شریفی و ایرانپوریان پیروزی را به شاگردان یحیی گل محمدی هدیه کرد.

 

1239921


تراکتورسازان حتی در 3 هفته ابتدایی لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان، پرسپولیس و استقلال تهران نیز در نیمه دوم عملکردی خوب داشتند واگر بدشانس نبودند به گل می رسیدند و آن مسابقات را نیز واگذار نمی کردند.


نکته قابل توجه این است که روز گذشته گل محمدی در حالی نیمه مربیان را به سود خود پایان داد که از زمین بازی اخراج شده بود و روی سکوهای ورزشگاه ثامن الائمه حضور داشت.

دیدگاه‌ها