کد خبر : 1459719 | 17 شهریور 1396 ساعت 16:10 | 23.5K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ و قلم قرمز روی نام کوتینیو برای بازی با سیتی

سرمربی آلمانی لیورپول ترجیح داد نام کوتینیو را در فهرست 18 نفره تیمش برای بازی حساس فردا مقابل من سیتی قرار ندهد.

کلوپ و قلم قرمز روی نام کوتینیو برای بازی با سیتی

به گزارش "ورزش سه"، کوتینیو در یک ماه گذشته به یک معضل بزرگ برای لیورپول تبدیل شده بود. ستاره برزیلی که از بارسلونا پیشنهادی جدی داشت، سه هفته به بهانه مصدومیت در تمرینات لیورپول حاضر نشد تا بلکه بتواند مجوز جدایی بگیرد؛ اما در نهایت لیورپول حاضر نشد با بارسلونا وارد مذاکره شود و کوتینیو علیرغم میل باطنی اش در آنفیلد ماندنی شد.

 

لیورپول فردا در زمین سیتی یک بازی بسیار حساس پیش رو دارد و برای بسیاری جای سوال بود که کوتینیو در این بازی به میدان خواهد رفت یا خیر.

 

 

1234196

 

 

کلوپ در نشست خبری این مسابقه اذعان داشت که کوتینیو را از فهرست 18 نفره برای بازی فردا خط زده است:« ما گفت و گوی خوبی با یکدیگر داشتیم. او در شرایط روحی بسیار خوبی قرار داشت و در این یکی دو روز، خوب هم تمرین کرده است؛ ولی من باید تصمیم نهایی را می گرفتم.

ما در سه هفته پیش رو، 7 بازی داریم و عملا زمان کافی برای تمرین و کارهای تاکتیکی نخواهیم داشت. در این مورد با کوتینیو حرف زدم. او پیش از رفتن به اردوی تیم ملی برزیل، سه هفته تمرین نکرده بود و حالا این فرصت را دارد تا خود را برای ادامه فصل مهیا کند. این مساله با توجه به تقویم فشرده ما بسیار دشوار است. در نهایت تصمیم گرفتم نام او را در فهرست بازی فردا قرار ندهم.

 

کوتینیو این 4-5 روز را فرصت دارد تا به خوبی تمرین کند. او در دو بازی برزیل 15 تا 20 دقیقه فرصت بازی پیدا کرد و بنابراین می توانست برابر سیتی به همین میزان، بلکه بیشتر هم به میدان برود؛ ولی ترجیح دادم به او فرصت تمرین بیشتر بدهم و او هم این را پذیرفت. کوتینیو هرگز تقاضا نکرد که فردا برابر سیتی به میدان برود و در مجموع گفت و گوی بسیار خوبی داشتیم.»

 

دیدگاه‌ها