کد خبر : 1461462 | 25 شهریور 1396 ساعت 13:14 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت رضا قاسمی به پیست؛

پایان مصدومیت پسر باد برای عشق آباد

دونده سرعت ایران که مدت ها به دلیل مصدومیت در مسابقات بین المللی حاضر نبود، حالا با بهبودی کامل برای عشق آباد آماده می شود.

پایان مصدومیت پسر باد برای عشق آباد

به گزارش ورزش سه، حدود دو ماه پیش بود که اسامی دعوت شدگان به اولین اردوی تیم ملی دو و میدانی ایران برای شرکت در بازی های داخل سالن آسیا اعلام شد که نام رکورددار دوی 100 متر جام کازانف قزاقستان 2015 یعنی رضا قاسمی  به دلیل مصدومیت از ناحیه کف پا در میان آن ها نبود. البته در آن زمان حضور قاسمی در تیم ملی منوط به شرایطی مانند تایید سلامت پزشک معالج و همچنین افزایش سهمیه دو و میدانی ایران برای بازی های داخل سالن آسیا بود. بعد از بهبود قاسمی، این دونده اصفهانی توانست در دومین اردوی تیم ملی که در ارومیه در حال برگزاریست حضور یابد و با نایب قهرمانی در جام کازانف قزاقستان با ثبت زمان 10:58 نشان دهد که علاوه بر این که مصدومیتش به طور کلی رفع شده، از انگیزه زیادی برای کسب مدال در پنجمین دوره حضورش در بازی های داخل سالن آسیا برخوردار است.


این دونده پرافتخار ایرانی که چهار مدال رنگارنگ (یک طلا، 2 نقره و یک برنز) بازی های داخل سالن آسیا را در کارنامه خود داراست، در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" گفت: علیرغم عدم وجود اسمم در لیست چند ماه پیش، مصدومیتم یک ماهی است که برطرف شده و در حال حاضر کنار دیگر ورزشکاران تیم ملی در دومین اردوی تیم ملی که در ارومیه در حال برگزاریست، در حال تمرین هستم که خداراشکر اردویمان شرایط مناسبی دارد و تمرینات خوبی را انجام می دهیم.


او درباره کسب مدال نقره در جام کازانف قزاقستان اظهار داشت: جام کازانف هر سال برگزار می شود که در این بین ممکن است یک سالی سطح خیلی خوبی داشته باشد و گاهی هم پیش می آید که سطح مسابقات معمولی باشد که امسال مسابقات در سطح خوبی برگزار شده بود. من با وجود مصدومیت و دردی که داشتم در این مسابقات شرکت کردم اما خداراشکر توانستم مزد زحماتم را بگیرم و با ثبت زمان خوبی نایب قهرمان بخش 100 متر این مسابقات شوم.


قاسمی در ادامه در رابطه با مسابقاتی که در پیش رو دارد گفت: دو مرحله لیگ باشگاهی را در پیش داریم و بعد از آن هم باید در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کنیم.

دیدگاه‌ها