کد خبر : 1462592 | 30 شهریور 1396 ساعت 11:49 | 67.8K بازدید | 0 دیدگاه

تقدیر چنین بود

مجلس بدرقه منصوریان با میدانداری قلعه نویی

پرونده مربیگری در استقلال روزی بسته شد که بنا به تقدیر کاپیتان های سابق این تیم سرنوشتی متفاوت برای هم رقم زدند.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان درست 16 ماه بعد از روزی که با دبدبه و کبکبه هدایت استقلال را به عنوان جانشین پرویز مظلومی در دست گرفت از سمت خود استعفا داد تا برخلاف میل باطنی خانه نشین شود. روزی که استقلال با متوقف شدن در هفته هفتم لیگ برتر مقابل ذوب آهن در جایگاه چهاردهم(به صورت موقت) ایستاد تا بحران های این تیم پایانی نداشته باشد.


منصوریان در حالی از سرمربیگری استقلال استعفا داد که بنا به تقدیر نوشته شده برای این مربی جوان امیر قلعه نویی همان کسی که مدعی است خود زمینه پیوستن منصوریان به استقلال را فراهم کرد با میدانداری در آزادی مراسم بدرقه شاگرد سابقش را فراهم کرد تا سرنوشت کاپیتان های سابق را این گونه به هم گره بزند.


امیر قلعه نویی در روزی که می دانست نه سکوها آن سکوهای همیشگی است که پشت سر منصوریان بایستد نه بازیکنان استقلال آن بازیکنان باروحیه و منسجمی هستند که انتظار می رود، با ذوب آهن یک بار دیگر ترمز تیم سابقش را کشید تا شاهد بدرقه شاگرد و هم تیمی سابقش از نیمکت استقلال باشد. امیر که خود نیز با انتقادات بسیار زیادی به خاطر نمایش پر فراز و نشیب ذوب آهن در این فصل روبرو است به خصوص برابر بدترین استقلال تاریخ لیگ که در نیمه دوم از شکست مقابل آن فرار کرد.

 

 

دیدگاه‌ها