کد خبر : 1464292 | 06 مهر 1396 ساعت 19:39 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

جلالی: بازیکنانم عاشق پیشرفت هستند

سرمربی پیکان به تمجید از عملکرد بازیکنان خود طی هفته‌های اخیر پرداخت.

جلالی: بازیکنانم عاشق پیشرفت هستند

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی در نشست خبری بعد از بازی با سیاه جامگان اظهار کرد: ما دو عامل خوب در تیم داریم؛ یکی اینکه بازیکنان روی کارشان به خوبی تمرکز دارند و همچنین می‌دانند در جریان مسابقه چطور توپ را به گردش در بیاورند تا بازی به دلخواه‌شان شود؛ این‌ها عوامل مهمی هستند که موجب شده به تیم خوبی تبدیل شویم.


او ادامه داد: بازیکنان خارجی ما آسیب دیده بودند و امیدوار هستیم زودتر شرایط بازی را پیدا کنند؛ خیلی امیدوار هستیم که ان‌شاالله تیم بهتری شویم.


سرمربی پیکان با اشاره به عملکرد بازیکنان خارجی تیمش در غیاب مرتضی آقاخان عنوان کرد: می‌توانم به جرات بگویم بازیکنان خارجی ما در آینده کیفیت بهتری ارائه می‌دهند؛ کنت بعد از بازی با فولاد که 40 روز پیش داشتیم، آسیب دید و امروز با نگرانی 10 دقیقه به او فرصت دادیم؛ حالا دو هفته فرصت داریم تا این مصدومیت‌ها برطرف شود؛ باسی هم نشان داد می‌شود به او اعتماد کرد.


جلالی اضافه کرد: ما به اتفاق مجموعه همکاران‌مان به سختی کار می‌کنیم و امیدوار هستیم زحمات ما جواب بهتری در آینده داشته باشد.


او درباره داوری این مسابقه گفت: داوری خوب بود؛ هر چند فضای بازی برای داور خیلی پُر فشار بود ولی عملکرد قابل قبولی داشت؛ اخراج بازیکن ما درست بود ولی کاری که این بازیکن کرد ناشیانه بود؛ البته امیر روستایی 18 سال سن دارد و برای تیم امید پیکان است که نمایش خوبی در ترکیب ارائه می‌دهد؛ این اتفاق کم تجربگی او بود ولی داور تصمیم درستی داشت.


سرمربی پیکان در خصوص وضعیت دفاعی تیمش اذعان کرد: یکی از اشکالات ما همین بود؛ در چهار هفته ابتدایی وضعیت دفاعی خوبی نداشتیم و فکر می‌کنم 5 گل خوردیم اما حالا شرایط بهتری داریم؛ این مسابقاتی که انجام می‌دهیم شکوه و اراده‌ای است که بازیکنان دارند و به آن احترام می‌گذارم؛ من هستم و می‌بینم آنها با چه شوقی تمرین می‌کنند و عاشق پیشرفت هستند؛ از این نظر خیلی امیدوارم و از آنها تشکر می‌کنم؛ سعی می‌کنیم از تعطیلات بهره لازم را ببریم تا همین روند خوب را ادامه دهیم.


جلالی در خصوص غیبت رحمان احمدی در لیست این دیدار گفت: رحمان از زانوی خود MRI گرفته و پزشکان سه هفته به او استراحت داده‌اند و به همین دلیل همراه تیم به مشهد نیامده است.

دیدگاه‌ها