کد خبر : 1464895 | 10 مهر 1396 ساعت 23:49 | 18K بازدید | 1 دیدگاه

محمدی: دوست دارم با ایتالیا و برزیل بازی کنیم

مدافع ایرانی اخمت گروزنی ابراز علاقه کرد در جام جهانی با ایتالیا یا برزیلی بازی کنند؛ ولی معتقد است می‌توانند در این مسابقات فراتر از مرحله دوم پیش بروند.

محمدی: دوست دارم با ایتالیا و برزیل بازی کنیم

به گزارش "ورزش سه"، میلاد محمدی در گفت‌وگوی حضوری با برنامه نود درباره مصدومیت خود گفت: دیروز از دستم MRI گرفتم که الان جواب آن آمده ولی از آن اطلاعی ندارم؛ به خاطر این آسیب دیدگی یک ماه و نیم نیستم ولی از سه هفته دیگر تمرینات انفرادی را شروع می‌کنم.


او ادامه داد: یک سری شرایط‌ها در باشگاه‌ها هست که موجب می‌شود بازیکن چه عملکردی داشته باشد؛ هر کاری در یک هفته اول سخت است و من هم وقتی به روسیه رفتم، بدنم اصلا آماده نبود و بعد از آن هم مصدوم شدم اما به کارم ادامه دادم؛ در کل آسیب دیده باشم هم می‌خواهم در زمین باشم اما مصدومیت فعلی را دیگر نمی‌شد کاری کرد.


مدافع چپ تیم ملی ایران در مورد عملکرد دفاعی خود اظهار کرد: وقتی با بازیکن حریف یک به یک می‌شوم از خدا می‌خواهم دریبل نخورم و سعی زیادی می‌کنم.


محمدی در خصوص وضعیت مالی اخمت گروزنی نسبت به تیم‌های ایرانی گفت: در ایران پول خیلی بیشتری از روسیه می‌گرفتم و از طرف دیگر در تیم اخمت گروزنی هم کمترین مبلغ قرارداد را دارم ولی از شرایط راضی هستم و پیشنهاد تمدید قرارداد داده‌اند؛ یک سال دیگر قرارداد دارم ولی اهداف خیلی بزرگی دارم؛ دوست دارم در چهار تیم بالای جدول لیگ جزیره بازی کنم ولی لیورپول هم خوب است!


او اضافه کرد: ابتدا که به روسیه رفتم هیچ زبانی بلد نبودم ولی طی 6 ماه خدا را شکر زبانم خوب شد؛ روسای باشگاه در روسیه خیلی به ساعت علاقه‌مند هستند و هدیه می‌دهند.


محمدی یادآور شد: شب‌های مسابقات ملی خوابم نمی‌برد و با سید جلال و کریم انصاری‌فرد صحبت می‌کنم چون نکات آقای کی‌روش را باید مو به مو انجام دهیم؛ فکر و ذهنم برای بازی کردن است؛ در مسابقات تلاش می‌کنم با سرعت به توپ برسم و تمرکز زیادی روی بازی کردن دارم و شب مسابقات به آن فکر می‌کنم.


مدافع ایرانی اخمت گروزنی به اشتباهش در بازی با سوریه اشاره کرد و گفت: شب بعد از بازی با سوریه شام می‌خوردیم اما به دلیل اشتباهم من و رامین رضاییان دوست نداشتیم با کی‌روش روبه‌رو نشویم.


او با تمجید از سرمربی تیم ملی ایران گفت: خیلی چیزها از کی‌روش یاد گرفتم؛ سطح مربیگری او واقعا بالاست و جوانگرایی زیادی انجام داده است؛ سعید عزت‌اللهی، سردار آزمون، رامین رضاییان و ... بازیکنانی هستند که با نظر کی‌روش فرصت بازی پیدا کردند؛ احساس می‌کنم با این کادر فنی خوب و بازیکنان همدل در جام جهانی حرف‌های زیادی برای گفتن داریم؛ فکر می‌کنم در جام جهانی فراتر از مرحله دوم می‌رویم؛ دوست دارم در جام جهانی با ایتالیا یا برزیل همگروه شویم.


مدافع ملی‌پوش ایرانی اخمت گروزنی به انتقاد از زمین‌های چمن ایران گفت: حداقل زمین‌های ایران را حداقل در زمان بازی خیس کنند؛ مهدی ترابی و بازیکنان خوبی داریم که می‌توانند در زمین‌های خوب بهتر کار کنند؛ در راه‌آهن یک بازی دوستانه در زمین خاکی برگزار کردیم؛ راه‌آهن تیم بچه‌های پایین شهر بود و الان حیف شده چون بازیکنان بزرگی مثل کامیابی‌نیا از این تیم رشد کردند.


محمدی در مورد اوضاع زندگی کردن در روسیه گفت: شرایط شهری که هستیم خوب است ولی ترجیح می‌دهم در خانه بمانم؛ غذاهای آنجا به ایران شباهت دارد و مسلمان هم هستند اما سعی می‌کنم وزنم از 70 کیلو گرم بیشتر نشود.


او درباره اینکه زمانی پیک موتوری بود، اذعان کرد: هر کسی این دوره‌ها را می‌گذراند؛ الان خدا را شکر شرایط بهتر شده است؛ دعای پدر و مادر و لطف ائمه موجب شده به اینجا برسم؛ حمید استیلی، فرهاد کاظمی، مهدی تارتار و ... زحمات زیادی برای من کشیدند.


این مدافع ملی‌پوش ایران تصریح کرد: روس‌ها آدم‌های سردی هستند و انگار با آدم دعوا دارند اما وقتی صحبت می‌کنی انسان‌های خوبی هستند؛ کمی هم زبان اسپانیایی مسلط هستم که کارم را در زمین راه می‌اندازد تا با بازیکنان برزیلی تیممان حرف بزنم؛ در روسیه تیراندازی می‌کنم و ماهر شدم.


محمدی در پایان عنوان کرد: از خانواده و پدر و مادرم تشکر زیادی می‌کنم؛ هنوز چیزی نشدم ولی به لطف خدا و دعای مردم امیدوارم به اهدافم برسم.

دیدگاه‌ها