کد خبر : 1465538 | 14 مهر 1396 ساعت 10:55 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

ساوت گیت: انگلیس کارهای زیادی برای انجام دادن دارد

گرت ساوت گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس پس از پیروزی 1-0 مقابل اسلوونی و قطعی شدن صعود به جام جهانی، اعلام کرد که کارهای بسیاری برای انجام دادن پیش روی آنهاست.

ساوت گیت: انگلیس کارهای زیادی برای انجام دادن دارد

به گزارش "ورزش سه"، هری کین که با بازوبند کاپیتانی به میدان آمده بود، تک گل تیمش را در دقیقه 94 به ثمر رساند و پیروزی را از آن شاگردان ساوت گیت کرد ولی باز هم نمایش خوبی از سوی انگلیسی ها دیده نشد و حال ساوت گیت تاکید کرد که تیمش در 8 ماه باقی مانده تا جام جهانی باید خود را تقویت کند.

 

1245174

 

 

او گفت:" فکر می‌‌کنم این تیم پتانسیلش را دارد ولی ما خیلی کارها برای انجام دادن داریم. انگلیس پس از ناکامی در یورو کار را به اینجا رساند و سختی های زیادی را تحمل کرد. ولی حالا ما در جام جهانی هستیم و به دنبال ساختن مسیری در جهتی که همگی پیشرفت کنیم. جو هارت سیوهای عالی انجام داد و تجربه اش به کار تیم ما آمد. می‌دانیم که در کدام پست ها باید بهتر باشیم ولی این موضوع برای فردا است. امشب ما به جام جهانی صعود کردیم و این  فوق العاده است."

 

ساوت گیت درباره عملکرد ضعیف تیمش در گلزنی مقابل اسلوونی گفت:" ما مقابل تیمی بازی کردیم که تنها 4 گل در رقابت ها دریافت کرده و می‌شد دلیلش را به وضوح دید. خیلی خوب دفاع کردند و بازی را هر طور که خواستند پیش بردند."

دیدگاه‌ها