کد خبر : 1465720 | 15 مهر 1396 ساعت 10:35 | 22.5K بازدید | 1 دیدگاه

طاهری و دین محمدی فعلا دور از تمرینات

2 مربی ایرانی استقلال تا تعیین تکلیف نهایی در تمرین این تیم شرکت نمی کنند.

طاهری و دین محمدی فعلا دور از تمرینات

به گزارش "ورزش سه"،  بعد از انتخاب سرمربی آلمانی استقلال اعضای کمیته فنی خیلی زود بیژن طاهری و سیروس دین محمدی را به عنوان اعضای ایرانی کادرفنی این تیم معرفی کردند.


این نکته ای بود که جواد قراب به عنوان عضو هیئت مدیره و مسئول کمیته فنی باشگاه استقلال آن را رسما اعلام کرد؛ اما این دو روز گذشته در تمرین غایب بودند. بعد از این اتفاق خیلی ها گمان کردند شاید کارهای عقد قرارداد آنها نهایی نشده است و به همین دلیل طاهری و دین محمدی در تمرین شرکت نکردند؛ اما ظاهرا ماجرا کمی پیچیده تر از این صحبت ها است.


طاهری و دین محمدی قرار نیست امروز هم در تمرین استقلال شرکت کنند، چراکه از سوی باشگاه با آنها تماس گرفته شده است که شفر باید در مورد دستیاران ایرانی اش نظر بدهد و او فعلا با حضور این 2 موافقت نکرده است.


شفر با خود دستیاری به ایران نیاورده است و به همین دلیل هم برای او شرایط فنی اعضای کادرفنی اش بسیار مهم است، شاید به همین دلیل هم باشد که هنوز با حضور طاهری و دین محمدی موافقت نکرده است.


با این شرایط باید منتظر ماند و دید نظر نهایی شفر در مورد دستیاران ایرانی اش چیست و آیا او در نهایت راضی به حضور دین محمدی و طاهری می شود یا نه.

دیدگاه‌ها