کد خبر : 1466116 | 17 مهر 1396 ساعت 10:52 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

35 هزار دلار از طلب آگوستو سزار کسر شد

آخرین وضعیت دو پرونده باقی‌مانده تراکتور در فیفا

مسئولان باشگاه تراکتورسازی در هفته های گذشته 7 پرونده مهم از بدهی های خارجی خود را در فیفا مختومه کردند؛ با این وجود بررسی دو پرونده تاثیرگذار دیگر همچنان در دادگاه (CAS) ادامه دارد.

آخرین وضعیت دو پرونده باقی‌مانده تراکتور در فیفا

به گزارش "ورزش‌سه" و به نقل از سایت باشگاه تراکتورسازی، پرونده کارلوس کاردوسو پیش از این به دادگاه عالی ورزش (CAS) ارجاع شده بود که در همین راستا اواخر آبان ماه سال جاری جلسه میانجگری این پرونده به حضور نماینده باشگاه و وکیل بازیکن در سوئیس برگزار می شود و انتظار می رود وضعیت نهایی مطالبات کاردوسو در این جلسه مشخص شود.


همچنین با اعتراض باشگاه تراکتورسازی به مبلغ مورد ادعای آگوستو موریرا فیفا بخشی از مستندات ارائه شده را پذیرفته و 35 هزار دلار از رقم مورد ادعای طرف مقابل که 148 هزار دلار بوده کسر می شود. با این وجود تراکتوری ها همچنان مدعی هستند که این مبلغ نیز درست نبوده و طلب مورد ادعای آگوستو باید در حدود 40 هزار دلار دیگر کاهش پیدا کند. بر همین اساس رسیدگی به این پرونده نیز در دادگاه عالی ورزش (CAS) دنبال می شود تا طبق اعتراضات و مستندات باشگاه تراکتورسازی باز هم از رقم مورد ادعای طرف مقابل کاسته شود.


با توجه به مراحل باقیمانده از دادرسی این دو پرونده گفته می شود حکم نهایی در خصوص مطالبات کاردوسو و آگوستو احتمالا در زمستان سال جاری صادر خواهد شد و فعلا از این ناحیه مشکلی برای باشگاه تراکتورسازی وجود ندارد.

دیدگاه‌ها