کد خبر : 1468200 | 26 مهر 1396 ساعت 10:13 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی بنفیکا - منچستریونایتد

دو تیم بنفیکا و منچستریونایتد، امشب در لیسبون به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی بنفیکا - منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد که روند خوبی را از ابتدای فصل پیش گرفته، هفته گذشته مقابل لیورپول به تساوی دست پیدا کرد و حالا در رده دوم جدول لیگ برتر، با اختلاف امتیاز نسبت به سیتی قرار گرفته است. بدین ترتیب آنها در بازی امروز به دنبال بازگشت به روند پیروزی های خود هستند. شیاطین سرخ سومین بازی خود در چمپیونزلیگ را در حالی شروع خواهد کرد که در دو بازی قبلی اش، 6 امتیاز کسب کرده و 7 گل به ثمر رسانده است. مورینیو معمولا در فصل دومش در هر تیم، بلندپروازی‌هایی دارد و در یونایتد نیز قطعا به دنبال موفقیت در چمپیونزلیگ خواهد بود. شروع خوب آنها در این رقابت‌ها، هواداران را امیدوار کرده که پس از سال‌ها تیمشان را در مراحل بالای رقابت ها تماشا کنند.

 

1242487

 

 

بنفیکا در قعر جدول قرار گرفته و در دو بازی خود متحمل شکست شده است و در تلاش است که این روند را تغییر دهد. آنها در خانه کار سختی مقابل یونایتد پیش رو خواهند داشت؛ ولی انگیزه بالایی دارند که به این روند ضعیف پایان دهند.

 

لوک شاو پس از مدت‌ها به همراه یونایتد سفر کرده تا این تیم را در بازی امشب همراهی کند. شیاطین سرخ، پل پوگبا و فلینی را به همراه نخواهند داشت و اریک بایلی نیز احتمالا به این بازی نخواهد رسید. بنفیکا نیز آندره آلمیدا را به خاطر محرومیت در اختیار نخواهد داشت. جوناس نیز از به احتمال فراوان به خاطر مصدومیت به این بازی نخواهد رسید.

 

ترکیب احتمالی:

 

1247856

دیدگاه‌ها