کد خبر : 1468417 | 27 مهر 1396 ساعت 08:15 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

پاراتکواندوکاران ایران رقبای خود را شناختند

مراسم قرعه کشی هفتمین دوره رقابتهای پاراتکواندو قهرمانی جهان برگزار و طی آن نمایندگان کشورمان رقبای خود را شناختند.

پاراتکواندوکاران ایران رقبای خود را شناختند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، این دوره از مسابقات امروز پنجشنبه با حضور ۱۶۴ تکواندوکار از ۳۵ کشور به میزبانی انگلستان در  سالن "کاپرباکس آرنا" شهر «لندن» برگزار می‌شود و طی آن ۵ نماینده ایران به دیدار رقبای خود می روند. 



بر اساس قرعه کشی انجام شده، سعید صادقیان‌پور در وزن ۶۱- کیلوگرم (کلاس K۴۲) در گام نخست با قرعه استراحت رو به رو است و پس از آن باید با برنده دیدار نپال و اکراین پیکار کند. 


محمود جعفرزاده تکواندو در وزن ۷۵- کیلوگرم (کلاس K۴۴) در نخستین دیدار به مصاف نماینده روسیه قرار می رود و در صورت برتری به مصاف نماینده مراکش خواهد رفت. 

 

مهدی پوررهنما نماینده وزن ۷۵- کیلوگرم (کلاسK۴۴) پس از یک دور استراحت با برنده دیدار روسیه و صربستان پیکار می کند. در وزن ۷۵+ کیلوگرم (کلاسK۴۲) احمد نریمانی ابتدا به دیدار نماینده هندوستان می رود و در صورت پیروزی نمایده قزاقستان را پیش رو خواهد داشت. اصغر عزیزی هوگوپوش در وزن ۷۵+ کیلوگرم (کلاسK۴۴) پس از یک دور استراحت، با برنده دیدار کره‌جنوبی و مجارستان مبارزه می‌کند. وی در صورت برتری و در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف پیروز رقابت آمریکا و مکزیک خواهد رفت.



هدایت این تیم برعهده «پیام خانلرخانی» به عنوان سرمربی و«مهدی احمدی» به عنوان مربی است و مسعود لشگری به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور دارد.

دیدگاه‌ها