کد خبر : 1468536 | 27 مهر 1396 ساعت 17:59 | 158.9K بازدید | 0 دیدگاه

تصمیم فیروز کریمی در خصوص کاپیتان سابق تیم ملی؛

آندرانیک تیموریان از گسترش فولاد کنار گذاشته شد

فیروز کریمی در پایان دیدار برابر سپاهان از تصمیم خود برای کنار گذاشتن آندرانیک تیموریان و میلاد فخرالدینی خبر داد.

آندرانیک تیموریان از گسترش فولاد کنار گذاشته شد

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تازه‌وارد گسترش فولاد که در دومین حضور خود روی نیمکت این تیم نیز در کسب پیروزی ناکام بود، از تصمیم جنجالی خود برای کنار گذاشتن دو بازیکن سابق استقلال از ترکیب تیمش خبر داد.


گسترش فولاد که اکنون در قعر جدول به دنبال بازگشت به بالای جدول است، با توجه به مشکلاتی که از نظر مصدومیت بازیکنان پشت سر می‌گذارد، بار دیگر نتوانست به برتری مقابل حریف دست یابد و برابر سپاهان نیز با تساوی خانگی به کار خود خاتمه داد.


در پایان این دیدار فیروز کریمی که از عملکرد بازیکنانش به شدت ناراضی بود خبر از کنار گذاشتن چهره‌های سرشناس تیمش داد. سرمربی گسترش فولاد در این خصوص گفت: میلاد فخرالدینی هم گفت دچار پارگی رباط شده و با توجه به سن او و تیموریان، آن‌ها را کنار خواهیم گذاشت.


فیروز کریمی که به نظر می‌رسد نسبت به مصدومیت بازیکنانش کمی مشکوک است در این خصوص تصمیم قطعی خود را با گفتن این جمله اعلام کرد: حتی اگر سایر پزشکان هم بگویند، کنار نگذارم بازهم خطشان میزنم.


سرمربی تازه‌وارد گسترش فولاد که در سه دیدار قبلی خود یک پیروزی در جام حذفی، یک شکست و یک تساوی در لیگ برتر کسب کرده و شرایط سختی برای عبور از قعر جدول دارد در ادامه صحبت‌هایش گفت: دست ما بسیار خالی بود و تعویض‌های سختی کردیم. قطعا پیگیر سلامتی مصدوم‌ها هستیم اما مطمئن باشید آن‌ها را از لیست کنار می گذاریم. تیموریان و فخرالدینی قطعا از لیست خارج می‌شوند اما بحث نقی‌زاده به دو بخش تقسیم می شود. چون او جوان است، رباط فرعی‌اش پاره شده و زود می‌تواند برگردد.


آندرانیک تیموریان که از سال گذشته از تیم ملی نیز دور شده، در ابتدای این فصل و با سقوط ماشین سازی امیدوار بود بتواند در تیم جدیدش شرایط خوبی را دنبال کند اما با وضعیت به وجود آمده، شرایط برای کاپیتان سابق استقلال و تیم ملی سخت‌تر از گذشته شده است. میلاد فخرالدینی نیز دیگر بازیکن استقلالی است که مورد غضب کریمی قرار گرفته است و سرمربی گسترش نیز بنا به آنچه که مصدومیت طولانی مدت او و البته سن بالایش عنوان کرده خواهان خروج این بازیکن از لیست شده است.

دیدگاه‌ها