کد خبر : 1468551 | 27 مهر 1396 ساعت 17:45 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

گل محمدی تیم قابل احترامی دارد

جلالی: از این به بعد عوامل مخرب به سراغ ما می آیند!

سرمربی پیکان ابراز امیدواری کرد تیمش ظرفیت بردهای متوالی را داشته باشد و از روند خوب خود خارج نشود.

جلالی: از این به بعد عوامل مخرب به سراغ ما می آیند!

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی بعد از برد دو بر یک تیمش مقابل تراکتورسازی در نشست خبری حاضر شد و درباره این بازی گفت: درست است که ما روی یک توپ باد آورده خیلی زود به گل رسیدیم ولی در همان نیمه اول فرصت های زیادی برای گلزنی داشتیم  که قدر موقعیت های خود را ندانستیم.


وی افزود: در نیمه دوم شرایط بازی بسیار سخت تر شد و دو تیم فشار زیادی روی دروازه های یکدیگر آوردند به طوریکه 15 دقیقه آخر بازی کاملا ناپایدار دنبال می شد. هر دو تیم فرصت گلزنی داشتند و بچه های ما بعد از تساوی روحیه عالی خود را حفظ کردند هرچند روز خیلی خوبی نداشتند. در نیمه دوم حریف بازی خوب خودش را به ما دیکته کرد و حتی موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند. اما بعد از این گل بازی بالانس شد و بچه های ما به جریان بازی برگشتند و در نهایت هم موفق شدند گل برتری را به ثمر برسانند. 


جلالی با ستایش بازی بازیکنان جوان تراکتورسازی گفت: بچه ها در واقع امروز با قدرت اراده خود موفق به کسب پیروزی شدند و باید بگویم تیم خوب تراکتورسازی با جوانان خوبش تیم فوق العاده ای است و یحیی گل محمدی تیم قابل احترامی دارد.


وی در مورد کسب ششمین برد متوالی تیمش تصریح کرد: امیدوارم تیم ما ظرفیت این بردهای پیاپی را داشته باشد و بتوانیم به روند خوب مان ادامه دهیم. امیدوارم بتوانیم از وقفه های مداوم لیگ جان سالم به در ببریم و از شرایط ایده آلی که پیدا کردیم، دور نشویم. من به آینده تیم پیکان امیدوارم و روزهای خیلی بهتری در انتظار ماست.


جلالی در مورد بازی کردن امیرحسین صادقی بعد از هفته ها گفت: متاسفانه دو تعویض ما اجباری بود و به واسطه مصدومیت بازیکنان مان اقدام به تعویض کردیم. مهران موسوی و بختیار رحمانی متاسفانه دچار آسیب دیدگی شدیدی شدند و بر اثر شکستگی فکر می کنم حدود یک ماه این دو بازیکن خوب مان را در اختیار نخواهیم داشت.


وی در مورد صدرنشینی تیمش گفت: ما صدرنشین لیگ هستیم ولی الان هفته دهم است و ما دو برابر این بازی هایی که انجام داده ایم، باید بازی کنیم. بنابراین اصلا دلخوش به این صدرنشینی نیستیم و تنها به ارتقاء کیفیت تیم مان فکر می کنیم. تک تک بازیکنان باید پیشرفت کنند و نگاه شان رو به آینده باشد.


سرمربی پیکان اضافه کرد: این کار ساده ای نیست که بتوانی روحیه برد را به تیم القاء کنی و همین گونه باقی بمانی. از این به بعد نوع تمرینات تیم ما مهم است و باید حواس مان جمع باشد. از این به بعد عوامل مخرب به سراغ ما می آید، سراغ من، بازیکنان و همه عوامل تیم. اگر غفلت کنیم، همه چیز خراب می شود. در همین تیم تراکتورسازی من در هفته هفدهم صدرنشین بودم ولی نمی دانم اصلا چه اتفاقی افتاد که همه چیز بهم ریخت و تراکتور به یک تیم نابود شده تبدیل شد. ما سعی می کنیم این عوامل مخرب را رصد کنیم و اجازه ندهیم به ما لطمه بزند.


وی در پایان از عوامل استادیوم شهرقدس بابت زمین با کیفیت و چمن مطلوب این ورزشگاه تشکر کرد.

دیدگاه‌ها