کد خبر : 1468565 | 27 مهر 1396 ساعت 18:20 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

سپیدرود نمی‌خواهد سهمیه گیلان از دست برود

سپیدرود سه امتیاز خانگی دیگر را در کنار پرشورهای خود کسب کرد تا اکنون اعتماد به نظرمحمدی روی نیمکت افزایش یابد.

سپیدرود نمی‌خواهد سهمیه گیلان از دست برود

به گزارش "ورزش سه"، غیرقابل پیش‌بینی ترین تیم لیگ برتر اینبار در رشت توانست برابر پدیده این فصل فوتبال ایران به سه امتیاز شیرین دست یابد و شاگردان رضا مهاجری را با شکست بدرقه کند.


بعد از مدت‌ها کش و قوس آنها در استادیوم سردار جنگل پذیرای تیم مهمان بودند و در جدالی که با گل محمد قاضی در ابتدای بازی شرایط برای بازگشت برای آنها سخت شده بود در نهایت توانستند با دو گلی که سیدهادی موسوی و پویا نزهتی به ثمر رساندند به برتری دست یافت و غریو شادی را در سراسر رشت بلند کنند.


سپیدرود که تا چندی پیش به واسطه نتایج نه چندان مطلوب در آستانه تغییرات  روی نیمکت خود بود، در نهایت به علی نظرمحمدی اعتمادی مجدد کرد و سرمربی جوان این تیم هم به پشتوانه هوادارانی که برای موفقیت تیم از هیچ تلاشی خودداری نمی‌کنند، تا به اینجا توانسته سرخ‌ها را در میانه جدول قرار دهد. 


یک سوم از فصل گذشته و سپیدرود اکنون با کسب 12 امتیاز میانگین امتیازی حداقل برای بقا را به دست آورده و این در شرایطی است که با توجه به مشکلات مالی و زیرساختی این باشگاه هواداران آن نمی‌خواهند شیرینی حضور در سطح اول فوتبال ایران را به سادگی و خیلی زود از دست دهند.


سپیدرود به عنوان یکی از محبوبترین تیم‌های گیلان که به پشتوانه هواداران پرشور خود توانسته اتفاقات جالبی را در لیگ هفدهم به خود اختصاص دهد، با ادامه این روند و خصوصا کسب امتیازات خانگی موفقیت اولیه خود را برای حفظ سهمیه به دست خواهد آورد.

دیدگاه‌ها