کد خبر : 1468585 | 27 مهر 1396 ساعت 19:12 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

 چهارمین تساوی متوالی دایی

سوزن سایپا روی یک – یک گیر کرده!

سایپا با تساوی مقابل فولاد برای چهارمین هفته متوالی به نتیجه یک بر یک مقابل حریفانش دست یافت.

سوزن سایپا روی یک – یک گیر کرده!

به گزارش "ورزش سه"، سایپا که در دیدار هفته دهم خود مهمان فولاد خوزستان بود، نتوانست مقابل حریف ده نفره خود نتیجه ای بهتر از تساوی یک بر یک کسب کند. شاگردان علی دایی که بعد از برد یک بر صفر مقابل استقلال در هفته چهارم دیگر رنگ برد را ندیده اند، در چهار بازی اخیر خود چهار نتیجه مشابه یک بر یک کسب کرده اند. آنها از این چهار دیدار که مقابل پارس جنوبی جم، ذوب آهن، سپیدرود و فولاد برگزار کرده اند، به یک امتیاز بازی ها بسنده کرده و با این مساوی ها به میانه جدول تنزل کرده اند. 


سایپا مقابل پارس جنوبی جم و سپیدرود علی رغم برتری و کسب نتیجه در ثانیه های پایانی با دریافت گل، 3 امتیاز خانگی را با یک امتیاز تعویض کرد. عادت بدی که نارنجی پوشان به آن دچار شده اند و در دقایق پایانی تمرکز خود را از دست می دهند.


جالب است بدانید شاگردان دایی که تا پایان هفته دهم 13 گل دریافت کرده اند، 9 گل را در 30 دقیقه پایانی بازی ها دریافت نموده اند که باید شهریار فکری اساسی برای معضل تیمش بکند. ضمن اینکه آنها تنها در دیدار مقابل استقلال تهران موفق به ثبت کلین شیت شده اند و در 9 دیدار دیگری که به میدان رفته اند، دروازه شان توسط حریفان باز شده است.


علی دایی و سایپا در هفته یازدهم باید به مصاف پرسپولیس بروند.

دیدگاه‌ها