کد خبر : 1468594 | 27 مهر 1396 ساعت 21:44 | 32.6K بازدید | 0 دیدگاه

پنالتی سایپا مشکوک بود؛

پورموسوی: مظلوم‌ترین تیم ایران هستیم

سرمربی فولاد موافق اظهارات علی دایی نیست و معتقد است صحنه پنالتی سایپا مشکوک بود.

پورموسوی: مظلوم‌ترین تیم ایران هستیم

به گزارش "ورزش سه"، سید سیروس پورموسوی در کنفرانس خبری پس از مسابقه با سایپا عنوان کرد: در هر دو نیمه فرصت‌های گلزنی زیادی به دست آوردیم ولی متاسفانه به ویژه بعد از دریافت گل تساوی، بیشتر از قبل موقعیت‌ها را با بی‌دقتی هدر دادیم تا فقط به یک امتیاز برسیم.


او با بیان اینکه بازی برابر سایپا به من اطمینان داد تیمم را تقویت کنم، گفت: تا به امروز به بعضی از بازیکنان فرصت داده بودیم ولی مقابل سایپا متوجه شدم قطعا باید در برخی پست‌ ها بازیکن بگیریم؛ تا پایان دور رفت تلاش می‌کنیم تیم را در میانه جدول نگه داریم و ان‌شاالله در نقل و انتقالات نیم‌فصل با پشتیبانی مدیریت بازیکن می‌گیریم؛ امیدوار هستم در دور برگشت فولادی ببینیم که در زمین به دنبال پیروزی است.


سرمربی فولاد پیرامون اعتراضات علی دایی و صحبت‌های او درباره برنده کردن فولاد توسط داور اظهار کرد: 100 درصد با نظر دایی مخالف هستم چون داور بعد از آنکه پنالتی نیمه اول را برگرداند، سعی در جبران آن صحنه کرد و پنالتی دوم نیز به همین خاطر برای سایپا گرفته شد؛ بازیکنان سایپا سه بار در نیمه دوم باید کارت زرد می‌گرفتند ولی داور این کار را نکرد؛ آن پنالتی هم برای سایپا در صحنه مشکوکی گرفته شد.


پورموسوی با بیان اینکه مظلوم‌ترین تیم ایران در این مواقع هستند، اذعان کرد: همیشه دوست داشتیم و داریم با آرامش کارمان را پیش ببریم ولی گاهی اوقات شاهد هستیم از این اتفاقات متضرر می‌شویم؛ افرادی که نماینده باشگاه فولاد در سازمان لیگ هستند باید در جریان موضوعات تیم قرار بگیرند.

او تاکید کرد: اصلا قرار نیست داوری به سود ما سوت بزند ولی انتظارمان این است در سازمان لیگ از ما به حق پشتیبانی شود و کنار تیم ما باشند تا موجب انگیزه بازیکنان ما شود.

سرمربی فولاد تصریح کرد: امیر زلیکانی بعد از مدت‌ها مصدومیت مقابل سایپا بازی کرد و نمایش موثری هم داشت؛ مبعلی بازیکن بزرگی است ولی بازی‌ساز ما برابر سایپا عاشوری بود؛ او چند نفوذ موفق به خط دفاعی حریف داشت و از عملکردش رضایت داریم؛ مطمئنا مبعلی بازیکن تاثیرگذاری است و سعی می‌کنیم در هفته‌های باقی مانده تا نیم‌فصل بیشترین بهره‌وری را از آنها داشته باشیم.

دیدگاه‌ها