کد خبر : 1468791 | 28 مهر 1396 ساعت 19:02 | 32.1K بازدید | 0 دیدگاه

قلعه نوعی مربی بزرگی است

فروزان: زد و بند با توپ جمع کن ها شیرین است

دروازه بان پارس جم، ذوب آهن را قوی ترین تیمی دانست که در این فصل مقابلش بازی کرده است.

فروزان: زد و بند با توپ جمع کن ها شیرین است

به گزارش "ورزش سه"، محسن فروزان بعد از برتری سه بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان گفت: بازی خیلی خوبی بود و خدا را شکر می کنم که توانستیم سه امتیاز حساس را در خارج از خانه کسب کنیم و صدر جدول را پس بگیریم.


وی افزود: باید از هواداران تیم مان تشکر ویژه ای داشته باشم که ما را در اصفهان تنها نگذاشتند و 90 دقیقه از تیم خودشان حمایت کردند. من این برد را به همه آنها تبریک می گویم.


فروزان در مورد صحبت هایش با توپ جمع کن های اصفهانی گفت: ذوب آهن تیم بسیار قدرتمندی است و مربی بسیار بزرگی دارد. امیر قلعه نوعی و تیمش امروز به شدت ما را تحت فشار قرار دادند، برای همین به توپ جمع کن ها گفتم که برای شروع مجدد بازی توپ را کمی دیرتر بدهند!


وی با رد وعده دادن لباس ورزشی به توپ جمع کن ها در صورت همکاری گفت: البته آنها از من لباس می خواستند؛ ولی چیزی همراه نداشتم. ضمن اینکه اصلا همکاری نمی کردند و هروقت توپ از زمین بیرون می رفت، به سرعت توپ بعدی را به سمت من پرتاب می کردند. در مجموع زد و بند با توپ جمع کن ها چالش شیرینی بود!


دروازه بان پارس جم در خصوص اینکه تیمش یک سال است که نباخته نیز گفت: من سال قبل در این تیم نبودم و اول فصل به جمع پارس جمی ها آمدم. من اینجا و در کنار دیگر هم تیمی هایم به عنوان یک بازیکن بزرگتر حضور دارم تا بهترین بازی هایم را انجام دهم. اگر تیم ما گل نخورد مطمئن باشید می تواند گل بزند.

 

دیدگاه‌ها