کد خبر : 1469901 | 03 آبان 1396 ساعت 17:28 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

مصاحبه خواندنی جان لوییجی بوفون با سایت فیفا

جان لوییجی بوفون، سنگربان ایتالیایی یوونتوس با وب سایت فیفا مصاحبه کرد.

مصاحبه خواندنی جان لوییجی بوفون با سایت فیفا

 

به گزارش "ورزش سه"، بوفون که دوشنبه شب جایزه بهترین سنگربان سال 2017 را از آن خود کرد در مورد اتفاقات پیرامون خود طی این سالها صحبت کرده است.

 

بوفون گفت: "آیا من بهترین سنگربان تاریخ هستم؟ من به این ایده علاقه دارم؛ اما من از آن دسته افرادی نیستم که از خودم تعریف کرده و برای خودم جشن بگیرم. ممکن است از نظر برخی من بهترین باشم و برخی نظر دیگری داشته باشند.

 

 

1249603

 

 

در این مورد آمار و ارقام گویای همه چیز است؛ اما در این شرایط حقایق سر جای خود هستند و کلمات و نظرها تغییری در حقیقت ایجاد نمی کند.

 

من هرگز به گذشته نگاه نمی کنم و می دانم چه کارهایی انجام داده ام و احترام زیادی برای آن قائل هستم. اما من همیشه در حال حاضر و شاید در آینده زندگی می کنم.

 

 

1246154

 

 

من ترجیح می دهم روی حال تمرکز کنم، زیرا اگر در مورد گذشته بیش از حد فکر کنم، شرایط کمی ناراحت کننده می شود، زیرا در این شرایط باید روزهای رفته را بشمارم و به یاد اتفاقات و احساساتی باشم که دیگر وجود ندارد.

 

خیلی چیزها خیلی تغییر کرده است؛ سن، همبازیان و ... اما من نمی خواهم در این خاطرات زندگی کنم که البته حالا و برای همیشه، بخشی از وجودم هستند. هنگامی که به انتهای حرفه خود نزدیک می شوید، قطعا شما در مورد تمام دستاوردها و رکوردهای های خود فکر می کنید. من به 20 سال حضور در تیم ملی افتخار می کنم و امیدوارم سال 21 نیز در انتطارم باشد."

دیدگاه‌ها