کد خبر : 1469990 | 04 آبان 1396 ساعت 09:46 | 63.5K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره ساحلی تیم ملی در آستانه کسب افتخاری بزرگ

پیمان حسینی نامزد عنوان بهترین دروازه‌بان ساحلی دنیا

با اعلام سه نامزد برتر برای انتخاب دروازه‌بان برتر در سال 2017 نام پیمان حسینی از ایران نیز در جمع آنها قرار گرفته است.

پیمان حسینی نامزد عنوان بهترین دروازه‌بان ساحلی دنیا

به گزارش "ورزش سه"، سازمان جهانی فوتبال ساحلی سه کاندیدای دریافت عنوان برترین دروازه بان جهان در سال اخیر را معرفی کرد که بر اساس آن نام دروازه‌بان تیم ملی ایران نیز در بین کاندیداها دیده می شود تا پیمان حسینی در ادامه افتخارآفرینی های او در آستانه رسیدن به عنوانی ارزشمند قرار بگیرد.


این کاندیداها در حالی معرفی شدند که پیمان حسینی دروازه بان 33 ساله فوتبال ساحلی ایران سالی درخشان را در تورنمنت های بین المللی با پیراهن تیم ملی ایران سپری کرده بود. گلر تیم ملی ایران برای کسب عنوان برترین دروزاه بان ساحلی دنیا دو رقیب سرسخت و سرشناس پیش رو دارد که در رقابت های جام جهانی فوتبال ساحلی عملکردی همچون او نشان دادند تا نام و آوازه شان همچنان بر سر زبان ها باشد.


مائو دروازه بان اول تیم ملی برزیل به عنوان قدرت اول فوتبال ساحلی دنیا در کنار و یاژکوف دروازه بان تیم ملی  روسیه دو رقیب دیگر پیمان حسینی در راه کسب عنوان برترین دروازه بان فوتبال ساحلی دنیا هستند که باید دید در رقابت بین این سه دروازه بان در نهایت این عنوان ارزشمند نصیب کدام بازیکن خواهد شد.سایت سازمان جهانی فوتبال ساحلی ضمن تمجید از پیمان حسینی، زمان اعلام برترین دروازبان جهان را در مراسم گالا ۲۰۱۷ که شب پایانی مسابقات جام بین قاره ای جهان برگزار می‌شود، اعلام کرد.

 

1249712


پیمان حسینی با 33 سال سن این روزها به عنوان مرد اول دروازه تیم ملی فوتبال ساحلی ایران طلایی ترین دوران ورزشی خود را سپری می کند. از او به عنوان بهترین دروازه بان ساحلی نه تنها ایران بلکه آسیا نام می برند که در سال 2017 در ادامه روزهای خوب خود به عناوین بزرگی هم رسید از جمله کسب جایزه دستکش طلایی که بیشتر از قبل نام این دروزاه بان نوشهری را بر سر زبان ها انداخت و او را در دنیای فوتبال ساحلی جهان مشهورتر کرد.


پیمان حسینی که خود را برای حضور در جام بین قاره ای امارات آماده می کند تا در کنار تیم ملی ایران به کسب عناوین جدیدتر تلاش کند حالا با قرار گرفتن در جمع سه نامزد نهایی کسب عنوان برترین دروازه بان فوتبال ساحلی جهان مسلما با انگیزه ای دو چندان برای این رقابت ها آماده خواهد شد تا شانس اول این عنوان با عملکرد خوبش باشد.


او که با تیم ملی ایران عنوان سومی جام جهانی را به دست آورد در خصوص رقابت های جام بین قاره ای در امارات تصریح کرد:« سومی جهان عنوانی خوب و بزرگ بود، اما نباید فراموش کنیم که جام جهانی برای ما شرایط متفاوتی داشت. ما قرعه خوبی داشتیم، بازی‌های حذفی خوب بود و در مرحله یک هشتم نهایی هم با تیم‌های بزرگ روبه‌رو نشدیم. شرایط ایده‌آل بود که بتوانیم سوم جهان شویم و به نظرم با توجه به توانایی‌هایی که در تیم ما وجود دارد، کف عنوان را کسب کردیم، چون حداقل حق‌مان فینال بود».


او ادامه داد:« با این حال فکر می‌کنم نباید با این عنوان مغرور شویم. به جز برزیل که یک پله بالاتر از همه است، بقیه تیم‌ها در یک سطح قرار دارند. ما اکنون آمادگی خوبی داریم و باید تلاش کنیم. مقابل برزیل هم چیزی کم نداریم و امسال به دنبال شکست آنها هستیم. سایر تیم‌ها نیز در یک سطح هستند که یک روز ما روسیه را شکست می‌دهیم و یک روز روسیه ما را مغلوب می‌کند. فکر می‌کنم با روسیه سه برد، سه باخت هستیم و برای پیروزی باید با تمرکز به میدان برویم تا بتوانیم به موفقیت برسیم».

دیدگاه‌ها