کد خبر : 1470292 | 05 آبان 1396 ساعت 17:47 | 22.8K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت تلخ مرزبان به بابل

تیم سیاه جامگان با سرمربی جدیدش هم نتوانست در رقابت های جام حذفی به موفقیت برسد و با شکست برابر خونه به خونه بابل از دور این رقابت ها کنار رفت.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا مرزبان چند روز قبل جانشین اکبرمیثاقیان در تیم سیاه جامگان مشهد شد؛ اما او در اولین بازی که با تیمش در جام حذفی انجام داد موفقیتی کسب نکرد و این تیم از دور رقابت های جام حذفی کنار رفت.


مرزبان با سیاه جامگان امروز در بابل به مصاف تیم خونه به خونه رفت که هدایت آن بر عهده جواد نکونام است. این بازی در پایان 120 دقیقه بازی بدون گل به پایان رسید و در نهایت شاگردان نکونام در ضربات پنالتی سیاه جامگان را از پیش رو برداشته و به مرحله بعدی جام حذفی صعود کردند.


مرزبان در حالی امروز برابر خونه به خونه قرار گرفت که فصل گذشته هدایت این تیم شهر بابل را بر عهده داشت؛ اما با وجود نمایش خوبی که همراه این تیم داشت، نتوانست به لیگ برتر صعود کند. با این حال او امروز با خاطره ای تلخ بابل را به سمت مشهد ترک کرد و می توان گفت بازگشت او به بابل برخلاف روزهای پرهیجانش در فصل قبل بازگشتی تلخ بود.

 


مرزبان البته امروز فهمید که برای ادامه مسابقات لیگ برتر نیز با سیاه جامگان روزهای سختی را پیش رو دارد و همانطور که خودش گفته بود، شاید بتواند در زمان باقیمانده این تیم را در لیگ برتر این فصل نگه دارد.

 

1250070

 

1250071

 

1250069

دیدگاه‌ها