کد خبر : 1470368 | 06 آبان 1396 ساعت 10:17 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

اولین نقش آفرینی مثبت گلر برزیلی در تبریز

ضیافت پنالتی‌ها را دخسوس از لطیفی برد

دیدار حساس گسترش فولاد با اکسین در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در حالی به سود میزبان تبریزی به پایان رسید که برنده در ضیافت طولانی پنالتی ها مشخص شد.

ضیافت پنالتی‌ها را دخسوس از لطیفی برد

به گزارش "ورزش سه"، حضور فیروز کریمی روی نیمکت رهبری گسترش فولاد همچنین علی لطیفی روی نیمکت اکسین آن هم بعد از تمام اتفاقاتی که در سال های گذشته میان این دو مربی در باشگاه اکسین رخ داده بود، باعث شد تا حساسیت های دیدار دو تیم در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی دو چندان شود.


این جدال که در پایان وقت قانونی و همچنین وقت های اضافه با تساوی بدون گل به پایان رسید در نهایت به ضربات پنالتی کشیده شد تا نوبت به درخشش فرناندو دخسوس برزیلی برسد که در نهایت تفاوت خود با گلر کم نام و نشان اکسین را در دهمین ضربه پنالتی دو تیم نشان بدهد و زمینه بردی شیرین برای فیروز کریمی مقابل شاگرد سابقش را فراهم کند.


دخسوس که از جمله بازیکنان سرشناس باقی مانده در اردوی گسترش فولاد قلمداد می شود در ادامه بازی های خوبی که این هفته ها برای تیم تبریزی انجام داده، این بار با مهار دهمین ضربه پنالتی به ضیافت طولانی پنالتی ها میان دو تیم پایان داد تا گسترش فولاد هم به جمع هشت تیم برتر حذفی راه یابد؛ بلکه با این موفقیت ناکامی هایش در لیگ برتر را پوشش بدهد.

دیدگاه‌ها