کد خبر : 1470598 | 07 آبان 1396 ساعت 10:42 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

چمنیان: نگاه ویژه وزیر، فرصتی طلایی برای موفقیت‌هاست

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان گفت: نگاه ویژه و توجه توأم با احترام وزیر ورزش و جوانان، فرصتی طلایی و ارزشمند برای استمرار موفقیت‌های ورزشی کشور است.

چمنیان: نگاه ویژه وزیر، فرصتی طلایی برای موفقیت‌هاست

به‌ گزارش ‌"ورزش سه" ‌و ‌به نقل از فدراسیون فوتبال، عباس چمنیان پس از دیدار با دکتر سلطانی‌فر ضمن تشکر از نگاه عمیق وزیر ورزش و جوانان به مسائل اساسی ورزش کشور، گفت‌: امروز یک روز بسیار ارزشمند بود به این دلیل که نفر اول ورزش مملکت این فرصت را فراهم کرد تا بنده و ریاست فدراسیون فوتبال در جمع شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان حاضر شویم و در حضور شخص وزیر گزارش مختصری از عملکرد تیم‌ ‌ملی فوتبال نوجوانان ارائه دهیم.

 

او افزود: این دیدار نشان می‌دهد که وزیر ورزش و جوانان نسبت به فرزندان این مرز و بوم که کسب افتخار کردند نگاه ویژه‌ و توأم با احترام دارد و این یک فرصت طلایی برای ورزش کشور است. امیدوارم در سایه برنامه‌ریزی‌ها و پیگیری‌هایی که انجام خواهد شد در آینده شاهد این باشیم که هم در رشته فوتبال که مورد اقبال و علاقه مردم است و هم در سایر رشته‌ها این موفقیت‌ها استمرار داشته باشد و در عرصه‌های بین‌المللی پررنگ‌تر از قبل شود.

 

چمنیان در پایان، ایجاد شور و نشاط در جامعه را بزرگترین دستاورد موفقیت تیم ملی نوجوانان دانست و گفت‌: کسانی که با تمام وجود برای اعتلای نام ایران تلاش می‌کنند و زحمت می‌کشند شایسته احترام و تقدیر هستند و باور دارم با این نگاه ویژه‌، ورزش کشور موفقت‌های بیشتری به خود خواهد دید.

 

دیدگاه‌ها