کد خبر : 1471276 | 09 آبان 1396 ساعت 20:25 | 35.6K بازدید | 0 دیدگاه

شجاعیان: بعدا نظر کی‌روش را جلب می‌کنم

ستاره نقل و انتقالات تابستانی استقلال قصد دارد عدم دعوت خود به تیم ملی را با درخشش بیشتر جبران کند.

شجاعیان: بعدا نظر کی‌روش را جلب می‌کنم

به گزارش "ورزش‌سه"، از میکسدزون ورزشگاه آزادی، داریوش شجاعیان از پیروزی و رضایت هواداران استقلال ابراز خوشحالی می کند و می گوید: هواداران از اینکه ما خوب بازی کردیم راضی بودند و موقعیت های زیادی در این بازی داشتیم. ما در طول فصل موقعیت های زیادی داشتیم و فقط نتوانستیم آنها را تبدیل به گل کنیم ضمن اینکه امروز هم خیلی از موقعیت ها تبدیل به گل نشد و تلاش می کنیم در بازی های آینده بتوانیم گل های زیادی به ثمر برسانیم و خودمان را به بالای جدول برسانیم.


وی در خصوص لیست تیم ملی می گوید: تلاش می کردم تا به تیم ملی دعوت شوم ولی این نظر آقای کی روش بوده که نظر ایشان را نتوانستم جلب کنم و ان شاالله با تلاش های بیشتر سعی می کنم که بتوانم نظر ایشان را جلب کنم و پس از آن بازی خوب را به ایشان در اردوی تیم ملی نشان دهم و بتوانم در جام جهانی حضور پیدا کنم.


او در مورد اینکه فکر نمی کند خودش به نسبت سایر بازیکنان دعوت شده به تیم ملی  لایق تر بوده نیز می گوید: مطمئنا تک تک بازیکنانی که به تیم ملی دعوت شدند لایق پوشیدن پیراهن این تیم را دارند و برایشان آرزوی موفقیت در تیم ملی را دارم.


او در رابطه با محدودیت بازی کردن در پستش هم می گوید: فکر نمی کنم چنین باشد. فقط تلاش می کنم دستورات کادرفنی را در زمین اجرا کنم و به گل زدن بیشتر فکر می کنم تا دل هواداران استقلال را شاد کنیم، همین.

دیدگاه‌ها