کد خبر : 1471339 | 10 آبان 1396 ساعت 08:55 | 18.2K بازدید | 1 دیدگاه

قربانی و طلسمی که در استقلال نشکست

مهاجم استقلال تنها چند دقیقه بعد از ورود به میدان می توانست نامش را در میان گلزنان جدال با نفت ثبت کرده و طلسم ناکامی های خود را بشکند.

قربانی و طلسمی که در استقلال نشکست

به گزارش "ورزش سه"، علی قربانی که در هفته های گذشته به انتخاب اول وینفرد شفر در خط حمله تبدیل شده بود، بعد از این که نتوانست مشکل گلزنی آبی ها را حل کند، برخلاف دربی 84 در دربی 85 نه گلزنی کرد و نه بازی خوبی از خود نشان داد تا بنا به تصمیم سرمربی آلمانی مقابل نفت جای خود را به جابر انصاری بدهد.


قربانی که در قحطی مهاجم خوب و گلزن در اردوی استقلال همچنان با نیم نگاهی از سوی شفر روبه رو بود، در نیمه دوم بازی با نفت برای دقایقی این فرصت را پیدا کرد تا با حضور در میدان شانس شکست طلسم ناکامی هایش در راه گلزنی را داشته باشد؛ شانسی که او پشت در به آن لگد زد و اجازه نداد تا زمینه خوشبختی او را فراهم کند.


مهاجم بلندقامت و شمالی استقلال در ده دقیقه پایانی بازی با نفت صاحب یکی، دو موقعیت طلایی برای گلزنی شد که در یکی از این صحنه ها گل نکردن توپ انصافا سخت تر از گل کردن آن بود! فشارهای روحی روانی کاذب روی قربانی از یک سو و تا حدودی بدشانسی باعث شد تا قربانی که خیلی راحت می توانست با گلزنی هم طلسم شکنی کند هم اختلاف گل استقلال را بالا ببرد، در حسرت گل بسوزد و بیشتر از همیشه شفر را به جذب مهاجمی گلزن و تمام کننده ای مناسب، ترغیب کند.

دیدگاه‌ها