کد خبر : 1472264 | 14 آبان 1396 ساعت 13:25 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

مارسیال: انگیزه زیادی برای تقابل با چلسی دارم

آنتونی مارسیال، مهاجم منچستریونایتد مدعی شد که انگیزه بسیار بالایی برای روبرو شدن با چلسی دارد.

مارسیال: انگیزه زیادی برای تقابل با چلسی دارم

به گزارش "ورزش سه"، مارسیال پس از یک فصل ضعیف، شروع خوبی در این فصل با شیاطین سرخ داشته و آمار خوبی نیز به ثبت رسانده است. در 15 بازی، او موفق شده 6 گل به ثمر برساند و 4 پاس گل برای هم تیمی‌هایش ارسال کند و این در حالیست که او در بیشتر بازی ها به عنوان یار جانشین به میدان رفته است و از سوی هواداران باشگاه به عنوان بهترین بازیکن ماه انتخاب شده است.حال او مدعی شد که انگیزه بسیاری برای بازی کردن با چلسی دارد.

 

1251917

 

 

او گفت:" در حال حاضر خیلی خوشحالم. اگر می‌توانستم بیشتر گل می‌زدم، بیشتر پاس گل می‌دادم و در ارسال پاس‌های حیاتی دقت بیشتری به خرج می‌دادم. با این حال خیلی خوشحالم. فکر می‌کنم فصل قبل اوضاع خوب نبود ولی حالا همه چیز خوب پیش رفته است. من به اهدافم رسیده ام و امیدوارم تا پایان فصل گل‌های بیشتری نیز بزنم. باید به این عملکرد خوب ادامه دهم.

فکر می‌کنم وقتی پا به زمین می‌گذارم، انگیزه بالایی دارم و می‌خواهم بازی کنم. می‌خواهم بیشتر گل بزنم، پاس های بهتری بدهم. چلسی شروع خوبی نسبت به سال قبل نداشته ولی آنها تیم بزرگی هستند و مطمئنا تلاش می‌کنند ما را شکست دهند. هر دو باشگاه عالی بوده اند و مطمئنا بازی دشواری خواهد بود ولی مهم ترین چیز این است که با پیروزی از زمین خارج شویم."

دیدگاه‌ها