کد خبر : 1472362 | 14 آبان 1396 ساعت 19:56 | 30.9K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: همه می توانند تیم ما را شکست دهند!

پپ گواردیولا معتقد است تیمش علیرغم خستگی نمایش خوبی برابر آرسنال داشته است.

گواردیولا: همه می توانند تیم ما را شکست دهند!

 

به گزارش "ورزش سه"، با برتری 1-3 سیتی برابر آرسنال، صدرنشین مقتدرانه سیتیزن ها در این فصل لیگ برتر استمرار پیدا کرد.

 

گواردیولا گفت: "من می دانم که همه می توانند ما را شکست دهند. مهم نیست که در گذشته چه اتفاقی افتاده زیرا شما می توانید روزی لیگ قهرمانان را برنده شوید و روز بعد آن را از دست بدهید.

 

 

1252031

 

 

تیم های دیگر می خواهند ما را شکست دهند و  این به خود ما بستگی دارد. این بسیار مهم است اگر ما می خواهیم بیشتر به پیروزی برسیم باید بجنگیم.

 

فصل گذشته در برابر مدعیان عنوان قهرمانی ما تنها دو بار توانستیم برنده شویم اما این فصل در ماه نوامبر، ما تا به حال سه بار پیروز شده ایم. اگر می خواهید عنوان قهرمانی را فتح کنید، باید چلسی، لیورپول، آرسنال و دیگر تیم های برتر را شکست دهید.

 

با توجه به اینکه ما در روز چهارشنبه بازی لیگ قهرمانان را بازی کردیم و آرسنال در تمام هفته به استراحت پرداخت، ما نمایش قدرتمندانه ای داشتیم.

 

 

1252030

 

 

ما در نهایت پیروز شدیم و لیاقت آن را نیز داشتیم. آرزوی من در حال حاضر این است که بازیکنان سیتی سالم از بازی های ملی باز گردند. من نمی توانم شرایط را کنترل کنم اما این بازی ها دوستانه است بنابراین بازیکنان ما باید عاقلانه عمل کنند.

 

امروز ما نمایش خوبی داشتیم و بازیکنانم دوباره عملکرد فوق العاده ای ارائه دادند. حالا باید منتظر نتیجه چلسی و یونایتد باشیم."

دیدگاه‌ها