کد خبر : 1472550 | 15 آبان 1396 ساعت 19:13 | 24.7K بازدید | 0 دیدگاه

اضافه‌شدن یک نفر دیگر به لیست اخراجی‌های مرزبان؛

احمدی اخراجی جدید سیاه‌جامگان

کریم احمدی هافبک دفاعی فصل قبل پدیده مشهد که ابتدای فصل به سیاه جامگان پیوسته بود کنار گذاشته شد.

احمدی اخراجی جدید سیاه‌جامگان

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که این روزها تیم سیاه جامگان شرایط بحرانی را سپری می کند و با 7 امتیاز در قعر جدول رده‌بندی حضور دارد اخبار پرحاشیه ای از این تیم به گوش می رسد. آنها که فصل جدید را با اکبر میثاقیان ناجی خود در فصل گذشته آغاز کردند پس از نتایج ضعیف با او تصمیم به اخراج وی گرفتند.آنها بلافاصله علیرضا مرزبان سرمربی سابق پدیده مشهد و خونه به خونه بابل را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کردند. پس از آمدن مرزبان تغییرات گسترده در این تیم آغاز شد ابتدا او دستیار های میثاقیان را کنار گذاشت و از رضا عنایتی و میثم رضاپور به عنوان دستیاران خود استفاده کرد.پس از آن و متحمل شدن دو باخت در لیگ برتر و حذف از جام حذفی او تصمیم به کنار گذاشتن بازیکنان گرفت.

 

این مربی پس از مسابقه با استقلال خوزستان و باخت مقابل این تیم بهتاش میثاقیان، محمدحسین عین افشار و یونس شاکری را از تیم کنار گذاشت. هرچند این بازیکنان معتقد هستند هنوز هم بازیکن این تیم هستند و اعلام رسمی به آنها برای اخراج از تیم نشده است.  


پس از این تصمیمات امروز مرزبان لیست اخراجی هایش را افزایش داد و کریم احمدی هافبک دفاعی خود را نیز کنار گذاشت تا تعداد بازیکنان کنار گذاشته شده مشهدی ها به عدد ۴ برسد.

 

اکنون باید منتظر ماند و دید شرایط تیم برای بازیهای باقیمانده چگونه می شود و آیا کنار گذاشتن این بازیکنان تاثیری در روند نتایج این تیم دارد یا خیر؟

 

سیاه جامگان در خانه 29 آبان ماه از تیم استقلال تهران پذیرایی خواهد کرد.این دیدار از ساعت 14:45 آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها