کد خبر : 1472571 | 15 آبان 1396 ساعت 21:35 | 36.3K بازدید | 0 دیدگاه

نمایش ضعیف تیم پورغلامی؛

صعود جوانان ایرانی به اما و اگر کشید !

با دومین تساوی بدون گل جوانان ایرانی صعود شاگردان پورغلامی به اما و اگر کشید.

صعود جوانان ایرانی به اما و اگر کشید !

به گزارش "ورزش سه"، دومین دیدار جوانان ایرانی در رقابت های مقدماتی قهرمانی آسیا برابر اردن برگزار شد و تیم ایران علیرغم اینکه نمایش بهتری از حریفش داشت، با تساوی بدون گل به کار خود پایان داد تا شرایط دشواری برای صعود داشته باشد.

 

رقابت های زیر 19 سال آسیا در شرایطی مرحله مقدماتی را پشت سر می گذارد، که تیم جوانان ایران در گروه پنج این رقابت ها به همراه سوریه، اردن و فلسطین برای رسیدن به مرحله نهایی که سال آینده در کشور اندونزی برگزار می شود، رقابت می کنند، اما نتایج دو بازی ابتدایی صعود ایران به مرحله بعدی رقابت ها را در هاله ای از ابهام قرار داده است. حالا شاگردان فرهاد پورغلامی برای صعود به عنوان تیم اول باید منتظر نتیجه دو تیم سوریه و اردن باشند که با انجام دو بازی ابتدایی چهار امتیازی هستتند و باید چشم به دیدار این دو تیم در روز پایانی داشته باشند که مقابل فلسطین بازی خواهند کرد.


جوانان ایرانی در دیدار روز اول برابر سوریه به تساوی یک بر یک دست یافتند و در دیدار دوم برابر اردن به تساوی بدون گل دست یافتند؛ حالا شاگردان پورغلامی برای صعود به عنوان تیم اول باید فلسطین را با تفاضل گل بهتر از رقبا شکست دهند و امیدوار باشند که سوریه و اردن هم به تساوی دست یابند تا شاگردان پورغلامی اول شوند و به عنوان تیم اول به مرحله بعد راه یابند.

 

1252285


در پایان این مرحله از رقابت ها که در 10 گروه برگزار می شود، 10 تیم به عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود می کنند و 5 تیم برتر هم به همراه اندونزی که میزبان است، 16 تیم مرحله نهایی را تشکیل می دهند که قرار است سال آینده در این کشور برگزار شود و باید ببینیم در نهایت شاگردان پورغلامی که به نظر می رسید در گروه آسانی هم قرار گرفته اند، می توانند جواز صعود به مرحله نهایی را به دست بیاورند یا دست خالی به کشور بازخواهند گشت.

دیدگاه‌ها