کد خبر : 1472948 | 17 آبان 1396 ساعت 17:50 | 60.5K بازدید | 0 دیدگاه

بیانیه باشگاه آرنهایم هلند

ایران -ونزوئلا برگزار نمی شود

با وجود شایعات زیاد هیچ برنامه ریزی برای بازی ایران و ونزوئلا صورت نگرفته است.

ایران -ونزوئلا برگزار نمی شود

در حالی که تیم ایران برای انجام بازی تدارکاتی با ونزوئلا در ورزشگاه خیلره دوم هلند آماده می شوند پیج این ورزشگاه امروز در پستی نوشت که علیرغم شایعات این بازی در این ورزشگاه برگزار نخواهد شد.


به گزارش "ورزش سه" تیم ملی ایران برای انجام دو بازی تدارکاتی به کشور اتریش سفر کرده است. این بازی ها قرار است برابر تیم های پاناما و ونزوئلا برگزار شود؛ اما موضوع جالب این است که مسئولان ورزشگاهی که اعلام شده تیم ایران با ونزوئلا در آن بازی می کند، می گویند این اتفاق نخواهد افتاد. امروز در صفحه اختصاصی ورزشگاه خیلره دوم پستی منتشر شد که در آن برگزاری بازی ایران و ونزوئلا را در این ورزشگاه رد کرد. در این پست آمده است:« شایعات زیادی وجود دارد که بازی ایران و ونزوئلا در تاریخ 13 نوامبر یعنی 22 آبان ماه برگزار خواهد شد؛ اما با وجود این شایعات، ما تاکید می کنیم که این مسابقه در ورزشگاه خیلره دوم انجام نمی شود.»


این در حالی است که از مدت ها قبل اعلام شده بود تیم ملی ایران بعد از انجام بازی تدارکاتی با پاناما در استادیوم گراتس اتریش به هلند سفر کرده و در ورزشگاه خیلره دوم این کشور برابر ونزوئلا بازی می کند. با این وصف باید گفت تکلیف بازی دوم تدارکاتی تیم ملی هنوز مشخص نیست و شاید در مدت زمان اندک باقیمانده تغییر ورزشگاه این مسابقه بتواند چاره ساز باشد، چرا که مسئولان ورزشگاه هلندی به صراحت اعلام کرده اند که بازی در این ورزشگاه برگزار نخواهد شد؛ ضمن این که بستن قرارداد با یک ورزشگاه و آمادگی آن برای برگزاری مسابقه و مسایلی چون بلیط فروشی و تبلیغات مستلزم زمانی است که بعید است در این مدت اندک مسئولان فدراسیون و تیم ملی بتوانند آن ها را انجام بدهند.

دیدگاه‌ها