کد خبر : 1473142 | 19 آبان 1396 ساعت 00:23 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

آسیب دیدگی «اسبقی» را در آستانه خداحافظی قرار داد

تکواندوکار ملی پوش کشورمان به دلیل آسیب دیدگی مجبور به خداحافظی از دنیای قهرمانی شد.

آسیب دیدگی «اسبقی» را در آستانه خداحافظی قرار داد

به گزارش "ورزش سه" به نقل از مهر ، بهنام اسبقی تکواندوکار ۳۲ ساله تیم ملی تکواندو کشورمان که چندی پیش پس از یک اختلاف چندماه با سرمربی تیم ملی، به اردوی این تیم بازگشت، در جریان تمرینات تیم ملی دچار آسیب دیدگی شد. همین آسیب دیدگی او را در آستانه خداحافظی از تیم ملی قرارداده است. 

 

اسبقی اوایل سال ۹۴ به دلیل آسیب دیدگی و عمل جراحی، رقابتهای قهرمانی جهان و در نهایت بازیهای المپیک ۲۰۱۶ ریو را از دست داده بود، از ابتدای سال ۹۶ با سرمربی تیم ملی تکواندو به مشکل برخورد و در نهایت بعد از نزدیک به ۷ ماه، از ۱۵ ماه مهرماه به اردوی تیم ملی بازگشت. 

 

وی قرار بود در رقابتهای انتخابی تیم ملی برای حضور تورنمنت گزینشی گرند اسلم، شرکت کند که به دلیل آسیب دیدگی، از حضور در این رقابتها انصراف داد. آسیب دیدگی وی که در رقابتهای لیگ به شیوه جام جهانی تشدید شده، به حدی است که وی باید چندماهی را به دور از «شی هاپ چانگ» پیگیر امور درمانی باشد. همین موضوع وی را در آستانه خداحافظی قرار داده است. 

 

کسب مدال طلای قهرمانی ۲۰۱۳ جهان، طلای قهرمانی آسیا و طلای بازیهای آسیایی مهمترین مدالهای این تکواندوکار در ترکیب تیم ملی ایران می باشد. 

دیدگاه‌ها