کد خبر : 1474932 | 28 آبان 1396 ساعت 13:37 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

جودو گرندپری هلند؛

محجوب به یک چهارم رسید، صفویه حذف شد

در آخرین روز از رقابت های جودوی گرند پری هلند، جواد محجوب در سنگین وزن با شکست حریفی از آلمان به یک‌چهارم نهایی رسید و رامین صفویه در وزن ۱۰۰- کیلوگرم با شکست در همان دور نخست حذف شد.

محجوب به یک چهارم رسید، صفویه حذف شد

به گزارش "ورزش سه"و به نقل از ایسنا، در جربان رقابت های سومین و آخرین روز از جودوی گرندپری ۲۰۱۷ هلند، رامین صفویه در وزن ۱۰۰- و جواد محجوب در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم برای ایران به روی تاتامی رفتند. 


 در جریان رقابت های وزن ۱۰۰- کیلوگرم که ۱۲ جودوکار حضور دارند، رامین صفویه در دور نخست برابر دانیل دیچف از بلغارستان شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت. 


در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم نیز که ۱۲ جودوکار حضور دارند، جواد محجوب یکی از ۲ نماینده ایران در المپیک ریو که پس از ۱۵ ماه دوری از جودو پا به مسابقات گذاشته است، در مبارزه نخست مقابل ون هینل از آلمان به روی تاتامی رفت و به پیروزی رسید. 


محجوب در دومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف روی میر نفر سوم اروپا در سال ۲۰۱۷ از هلند می رود.

 
پیش از این و طی ۲ روز گذشته ۴ نماینده دیگر ایران به روی تاتامی رفتند که حاصل آن مدال برنز سعید ملایی در وزن ۸۱- کیلوگرم و حذف ۳ نماینده دیگر ایران شامل محمدرشنونژاد در ۶۰- کیلوگرم، قاسم نوری زاده در ۶۶- کیلوگرم و مهدی فتحی پور در وزن ۷۳- کیلوگرم بود. 
 

دیدگاه‌ها