کد خبر : 1476186 | 03 آذر 1396 ساعت 18:03 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

تفاوت زیاد خارجی‌های سپاهان و نفت آبادان!

تیم فوتبال سپاهان در شرایطی برابر صنعت نفت آبادان شکست خورد که بازیکنان خارجی این تیم و به خصوص جاسم کرار نقش پررنگی در این پیروزی داشتند.

تفاوت زیاد خارجی‌های سپاهان و نفت آبادان!

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در پنجره ی تابستانی لیگ هفدهم با سه بازیکن خارجی قرار داد امضاء کرد تا در پست هایی که آنها را به خدمت گرفته اند، این تیم بتواند شرایط خوبی در لیگ نسبت به سایر رقبا داشته باشد، اما چیزی که در عمل رقم خورده به هیچ وجه قابل دفاع نیست.


آنها با ژایرو برای حضور در خط دفاع به توافق رسیدند و رافائل کریولارو برای جانشینی سرور جپاروف به تیم آمد، ولی در کمال تعجب هیچ یک از این دو نتوانستند نمایش های خوبی داشته باشند؛ ژایرو دو روز پیش با باشگاه به توافق رسید و با فسخ قرارداد امروز ایران را ترک کرد. رافائل نیز اگرچه هنوز با باشگاه برای ترک باشگاه به توافق نرسیده؛ ولی با این وصف به نظر می رسد، او نیز در نیم فصل از تیم جدا خواهد شد. در این میان شاید تنها مروان حسین برای یک نیم فصل دیگر در اصفهان باقی بماند تا با توجه به برخی بازی های خوبی که ارائه کرده، بتواند در ادامه شرایط بهتری را برای خودش و تیمش رقم بزند. ضمن اینکه لی اولیویرا هم که روی ضربه کرار بی تقصیر نبود، هنوز نتوانسته خود را به عنوان گلری مطمئن مطرح کند.


در سوی مقابل اما صنعت نفت با سه بازیکن خارجی در ابتدای فصل به توافق رسید؛ جاسم کرار، مگنو باتیستا و لوسیانو پریرا سه بازیکنی هستند که با نظر کمالوند در ابتدای فصل به آبادان رفتند و بسیاری به نقش آنها در نمایش های نفت آبادان اذعان دارند. ضمن اینکه در دو دیدار گذشته که سپاهان 4 گل از نفت آبادان دریافت کرده که کرار 2 بار و مگنو باتیستا در جام حذفی برای این تیم گلزنی کرده اند و شیمبا که در دیدار جام حذفی غائب بود، در طول این دیدار بارها مدافعان سپاهان را آزار داد و همچنین خطای منجر به گل کرار در دقایق پایانی را گرفت.


با این وصف به نظر می رسد تجربه تلخ سپاهانی ها طی 2 سال اخیر و حضور بازیکنانی نظیر پدرو هنریکه، رافائل و ژایرو که کارنامه بسیار ضعیفی داشته اند، برای آنها و البته سایر باشگاه های ایرانی در آینده درس های زیادی به همراه داشته باشد.

دیدگاه‌ها