کد خبر : 1476337 | 04 آذر 1396 ساعت 12:38 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

با برگزاری بازی های هفته ششم لیگ برتر بانوان

مدعیان قهرمانی لیگ برتر همچنان پیروز می‌شوند

هفته ششم بازی های لیگ برتر بانوان نیز به انجام رسید و تیم های حاضر در این بازی ها به مصاف یکدیگر رفتند و در این میان تیم های مدعی موفق به برتری برابر حریفان خود شدند.

مدعیان قهرمانی لیگ برتر همچنان پیروز می‌شوند

به گزارش "ورزش سه"، از بازی های هفته ششم لیگ برتر تیم های پالایش گاز ایلام، شهرداری سیرجان، راه‌یاب ملل سنندج، سپاهان اصفهان و آذرخش تهران برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند و بازی تیم های شهرداری بم و نماینده فارس نیز نیمه کاره باقی ماند.

 

پارس جنوبی جم 0 – شهرداری سیرجان 6

سیرجانی ها که به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی در این رقابت ها محسوب می شوند در این دیدار نیز با پیروزی زمین را ترک کردند تا تنها یک دیدار را از دست داده باشند. آنها با برد برابر پارس جنوبی جم توانستند خود را 15 امتیازی کنند و همچنان در رده های بالایی جدول رده بندی حضور داشته باشند. الهام عنافچه(2 بار)، سارا ظهرابی(2 بار)، شبنم بهشت و ملیکا متولی پور توانستند در این بازی برابر سیرجانی ها گلزنی کنند. پارس جنوبی جم با این شکست کماکان 6 امتیازی باقی ماندند.

 

سپاهان اصفهان 5 – همیاری آذربایجان غربی 0

سپاهانی ها به عنوان یکی از تیم های مدعی توانستند در دیدار هفته ششم نیز با پیروزی به کار خود پایان دهند. آنها که پیش از این در پنج بازی موفق شده بودند به 12 امتیاز دست پیدا کنند با برد در دیدار امروز توانستند خود را 15 امتیازی کنند تا کماکان در رده های بالایی جدول حضور داشته باشند. در طرف دیگر همیاری ارومیه نیز کماکان به همان یک برد خود بسنده کرد تا همچنان 3 امتیازی باقی بماند.

 

خیبر خرم‌آباد 1 – پالایش گاز ایلام 7

خیبری ها در این دیدار نیز نتوانستند برابر حریف خود به برتری برسند تا کماکان تیم قعرنشین جدول رده بندی لقب بگیرند. در طرف مقابل ایلامی که پیش از این 4 امتیاز در کارنامه خود به ثبت رسانده بودند به یک برد شیرین دست پیدا کردند تا دستی به سر و روی جایگاه خود در جدول رده بندی بکشند. مرضیه نیکخواه (4 بار)، کوثر عنبری(2 بار) و علیه نوروزی گل های تیم پالایش گاز را به ثمر رساندند و در طرف دیگر ریحانه حمامیان نیز تنها گل تیم میزبان را به ثمر رساند.


آذرخش تهران 3 – استقلال خوزستان 0

تهرانی ها نیز در دیدار هفته ششم موفق شدند به یک برد شیرین دست پیدا کنند. آنها که پیش از این یک بار طعم کسب پیروزی را چشیده بودند در بازی این هفته نیز با سه گل در دیدار خانگی به برتری رسیدند تا یکی از تیم های 7 امتیازی لیگ محسوب شوند. در طرف مقابل اما خوزستانی ها کماکان شرایط مناسبی ندارند و با 3 امتیاز در قعر جدول به سر می برند.

 

ذوب آهن 1 – راه‌یاب ملل سنندج 2

سنندجی که در بازی های این فصل فراتر از حد انتظار ظاهر شدند در ششمین دیدار خود موفق شدند به پنجمین پیروزی دست پیدا کنند. آنها که تنها یک بار در برابر حریفان خود شکست خورده بودند در بازی برگزار شده در اصفهان نیز توانستند به برد دست پیدا کنند تا همچنان یکی از چهار تیم 15 امتیازی لیگ نام بگیرند. در طرف دیگر ذوب آهنی ها که در رقابت های امسال تیم بهتری از گذشته را روانه این بازی ها کردند با دو بردی که در بازی های قبلی به دست آورده بودند کماکان 6 امتیازی باقی ماندند.

 

شهرداری بم – نماینده فارس؛ نیمه تمام

هر چند هنوز خبری در رابطه با دلیل نیمه تمام ماندن این بازی در دست نیست؛ اما نماینده فارس در حالی که با نتیجه 10 بر 0 از شهرداری بم عقب بود در نیمه دوم اقدام به ترک زمین کرد تا نتیجه این دیدار توسط کمیته انضباطی تعیین شود.

دیدگاه‌ها