کد خبر : 1476901 | 06 آذر 1396 ساعت 15:20 | 25.2K بازدید | 0 دیدگاه

گتوزو و نیمکتی که به ستاره هایش وفا نمی کند

سرانجام اتفاقی که بسیاری انتظارش را داشتند رخ داد و مونتلا از مربیگری میلان اخراج شد.

گتوزو و نیمکتی که به ستاره هایش وفا نمی کند

به گزارش "ورزش سه"، شکست برابر ناپولی و تساوی خانگی روز گذشته برابر تورینو تیر خلاصی بود بر پیکر مونتلا تا هواپیمای تک نفره از پرواز بماند.

سرمربی سابق فیورنتینا در میلان نتایج خوبی کسب نکرد و پس از یک سال و نیم از سمت خود برکنار شد. روسونری با هزینه های گزاف در نقل و انتقالات حالا حتی خود را نزدیک به سهمیه لیگ اروپا هم نمی بیند و به خصوص فاصله 16 امتیازی با اینتر(تیم دوم جدول) برای هواداران بسیار آزاردهنده جلوه می کند.

 

 

1252661

 

 

نکته جالب اما حضور جنارو گاتوزو، ستاره سابق میلان و مربی تیم جوانان باشگاه به جای مونتلا است. گاتوزو که در زمان فوتبالش جام های زیادی با میلان تصاحب کرد و به بازیکنی با تعصب شهره بود، حالا وظیفه دارد میلان را به جایگاه واقعی اش برساند اما نیمکت میلان در چند سال اخیر به ستاره هایش وفادار نبوده است.

کلارنس سیدورف و پیپو اینزاگی، دو ستاره سابق میلان هر دو تجربه هایی ناموفق به عنوان مربی روسونری داشتند و از کار برکنار شدند و حال باید دید سرنوشت گاتوزو چه خواهد بود.

 

گاتوزو مربیگری را به عنوان بازیکن-مربی در سیون سوئیس آغاز کرد و سال 2013 هدایت پالرمو را برعهده گرفت که تجربیاتی خوب برای وی بودند.

او سپس مربیگری اوفی سرته و پیزا را عهده دار شد و از یک سال گذشته در جوانان میلان مشغول به کار بود. دوران مربیگری گاتوزو همچون دوران فوتبالش پرهیاهو و جنجالی بوده است. از استعفا و درگیری با کمک مربی گرفته تا بحث با مدیر باشگاه و عدم دریافت حقوق خود و مبارزه هایی که در نهایت او را به نیمکت میلان رساندند.

جدال یکشنبه آتی برابر تیم قعرجدولی بنتونتو، آغاز ماجراجویی های «رینو» روی نیمکت مربیگری میلان خواهد بود.

 

 

دیدگاه‌ها