کد خبر : 1477298 | 08 آذر 1396 ساعت 12:30 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

جلالی: ثابت کردیم که شایسته جایگاه خوب هستیم

سرمربی پیکان با حضور در نشست خبری درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد.

جلالی: ثابت کردیم که شایسته جایگاه خوب هستیم

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی و پیکان روز پنجشنبه در ورزشگاه شهدای شهر قدس میزبان استقلال تهران هستند. سرمربی پیکانی ها با حضور در نشست خبری از ساعت 13:30 پاسخگوی سوالات خبرنگاران پیش از این دیدار شد. مشروح صحبت های سرمربی پیکان در ادامه می آید:

 

صحبت های اولیه:

 

علی رغم کسب یک امتیاز در بازی های قبلی توانستیم بازی های خوبی انجام بدهیم و همین موضوع باعث شده تا به تیم امیدوار باشیم. بازیکنان ما در تمرین، بازیکنانی هستند که به آینده آنها امیدواریم. بازیکنان ما در آینده ثابت می کنند که شایسته جایگاه بهتری در فوتبال هستند. ما می خواهیم برابر تیم بزرگی مانند استقلال بازی کنیم اما امیدواریم و با اطمینان می گویم که ما فردا یک نمایش خوب، منظم و موفق خواهیم داشت.

 

بازی بسته برابر استقلال؟


ما به ظرفیت های خود نگاه می کنیم؛ سپس به قابلیت حریف توجه می کنیم. ما به دنبال چیزی هستیم که شانس ما را برای برد افرایش دهد. تدبیر ما را فردا خواهید دید.

 

علت نتیجه نگرفتن بعد از 7 برد؟


عوامل زیادی روی دو نتیجه قبلی ما تاثیر گذاشتند. ما در دو بازی قبلی نمایش های خوبی داشتیم و موقعیت های خوبی ساختیم اما نتوانستیم مانند بازی های قبل از موقعیت ها سود ببریم. این یک اتفاق طبیعی در فوتبال است. در طول یک لیگ اینگونه نیست که نتیجه مانند نمایش شما باشد. این موضوع برای ما نیز رخ می دهد.


جدایی سه بازیکن خارجی؟


چه کسی می گوید ما از سه بازیکن راضی نیستیم. ما از یک بازیکن شاید راضی نباشیم و از دو بازیکن راضی هستیم. بازیکن های خارجی ما آسیب دیده بودند و البته الان آسیب دیده های ما حضور دارند. ما برابر استقلال خوزستان از ترکیب اصلی، نصف بازیکنان را نداشتیم؛ اما اغلب آنها ما را همراهی خواهند کرد. دو بازیکن خارجی ما مصدوم هستند.


باسی از قبل مصدوم بود؟


خیر. او در مشهد برای ما خوب بازی کرد؛ سپس در تمرین آسیب دید و دوباره در بازگشت به میدان، باز هم آسیب دید. او زمان زیادی است که آسیب دیده است و باید کادر پزشکی توضیح دهد.

دیدگاه‌ها