کد خبر : 1477350 | 08 آذر 1396 ساعت 14:48 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

ویزای کارم تمام شد و مجبور شدم بروم

یرکوویچ: یک سنت هم از سیاه جامگان نگرفتم

گوران یرکوویچ مهاجم تیم فوتبال سیاه جامگان از رفتار مسئولین این باشگاه مشهدی و بی‌توجهی آنها دلخور است و می‌گوید این رفتارها حرفه‌ای نیست.

یرکوویچ: یک سنت هم از سیاه جامگان نگرفتم

به گزارش "ورزش سه"، پس از قرار گرفتن نام مهاجم صربستانی سیاه جامگان در جمع اخراجی های باشگاه، او نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و با عصبانیت ایران را ترک کرد. یرکوویچ در گفت و گو با ورزش سه ابتدا صحبت هایش را اینطور آغاز کرد:

این رفتار اصلا در شأن باشگاه سیاه جامگان نبود، آن ها بدون توجه به همکاری با من آن هم کسی که سال گذشته در حفظ این تیم در لیگ برتر خیلی تلاش کرد و کمک خوبی برای تیم بود این کار را انجام دادند.


وی در ادامه در توضیح عدم همکاری باشگاه نیز می گوید: پیش از بازی سایپا با عباسی و مرزبان جلسه ای برگزار کردم که از آنها هم بابت پرداختی و هم پایان یافتن ویزای کاری ام و همکاری آنها کمک خواستم که باشگاه برای تمدید ویزایم هیچ کمکی نکرد و من دیگر نمی توانستم در ایران بمانم. خیلی جالب است بعد از آن، آنها هم بهتر دیدند به جای آنکه ویزایم را تمدید کنند اسمم را از لیستشان خارج کنند.
او افزود: این رفتار آنها خیلی برایم جالب بود، آنها در حالی تصمیم به کنار گذاشتنم گرفتند که یک ریال هم به من پرداخت نکردند و امسال هیچ پولی برای خانواده ام نتوانستم ارسال کنم.


یرکوویچ اضافه کرد: این اتفاق درحالی رخ داد که حتی سفیر فرانسه در ایران حاضر به همکاری شده بود اما باشگاه هیچ کاری انجام نداد و من نمی توانستم با ویزای توریستی که داشتم بیشتر از زمان مقرر در ایران بمانم. این کار آقای مرزبان و خارج کردن من از لیست باشگاه اصلا حرفه ای نبود.


مهاجم صرب سیاه جامگان به پیش بینی آینده این تیم می پردازد و می گوید: این باشگاه با کار غیرحرفه ای که با من انجام داد و دلخوری که برایم ایجاد کرد، روزهای خوبی برایش نمی بینم. آنها تنها این رفتار را با من نداشتند و مطمئنا بعد از این هم به مشکل خواهند خورد کمااینکه آنها امسال کم مشکل نداشتند و مطمئنا موضوعاتی از این دست باعث سقوط آنها به لیگ یک خواهد شد.

دیدگاه‌ها